Skip to main content

Hoi,

Mij overkomt nu nog hetzelfde, ik kreeg kosten berekend voor bellen naar Griekenland. Als ik in mijn kpn mijn abbo bekijk staat daar bellen binnen Nederland en de EU. Nergens kan ik de uitzondering vinden.

Ik voel me best opgelicht op deze manier.

En een helpdesk vinden is al helemaal een quest geworden. 

Tijd voor een eerlijker abbo elders.

Peter 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt.

Hallo @PeterSou, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je er vreemd van opkijkt dat je ineens kosten hebt gemaakt voor het bellen naar Griekenland. Op dit moment vind ik het lastig om te zeggen of dit uit jouw bundel zou moeten gaan of niet, daar ik nog geen informatie over jouw abonnement heb. Ik kijk het uiteraard graag even voor je na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Als ik de beschrijvingen op deze manier vergelijk dan kan ik concluderen dat er met de Nederlandse taal is gespeeld.  Klopt het dat ik voor 13,78 dus wel in de bundel kan bellen in Nl en Eu?

 

De tekst bij mijn bundel zou eerlijker en eenduidiger zijn als er stond : bellen in NL en sms in Nl en EU.  Jammer dat kpn deze methodes gebruikt.

 

Bedankt voor de reactie,  Peter Soudant

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy. Plaats nooit openbaar je gegevens.


Helaas valt bellen vanuit Nederland naar andere landen niet binnen jouw abonnement.

Bron.

 

De tekst bij mijn bundel zou eerlijker en eenduidiger zijn als er stond : bellen in NL en sms in Nl en EU.

Maar dat is niet correct immers bellen in landen binnen de EU valt wel binnen jouw bundel.


Mijn excuses, @PeterSou. Jouw bericht is tussen wal en schip geraakt, waardoor ik deze nu pas onder ogen krijgen. Ik zie dat wjb je al voorzien heeft van antwoord. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.