Skip to main content

Buiten bundel kosten,die in werkelijkheid niet zijn gemaakt 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ik heb voor de 3e maand op rij €0,23 cent buiten bundel kosten voor service nrs die ik niet heb gebeld heb.wordt ook niet op mijn factuur weergegeven,alleen de extra kosten 

 


Service nummers staan op pagina 2 van de factuur. Daar staat bij u niets? Is het niet een abonnement van een app uit de app store?


Nee alles staat op €0,0 ik heb ook geen App Store aankopen 


Goedenavond @Chrisesther, welkom en goed dat je hier aan de bel trekt!

Als je niet wijzer wordt uit jouw factuur, dan moet er even met je meegekeken worden om een antwoord te kunnen geven op je vraag. Ik kan je de volgende opties aanbieden:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Is het al gelukt om contact met ons op te nemen, @Chrisesther en is er helderheid over de kosten?


Ja het is opgelost.het was de inflatie correctie die mijn app als buiten bundel kosten zag.hartelijk dank voor de hulp👍🏻


Fijn om te lezen dat het opgelost is! Geen dank, jij bedankt voor jouw terugkoppeling! :blush: