Skip to main content

Hoi hoi!

vanmiddag heb ik contact gehad via de chat met de klantenservice, het gaat er om dat ik bij een dienst per ongeluk heb aangegeven dat dit via mijn mobiele abonnement gefactureerd mag worden maar dit moest eigenlijk via mijn bankrekening gaan, dit is dus een paar keer voorgekomen.

Nu is het betalen van de extra kosten geen probleem maar ik ben wel uit voorzorg afgesloten. Nu werd ik via een medewerker in de chat dus doorverwezen naar het nummer 0800 0402, dit zou wel nog bereikbaar moeten zijn maar helaas krijg ik hier ook geen gehoor en zou ik contact op moeten nemen met de serviceprovider.. wat dus niet lukt!

Ik zou heel graag tot een oplossing willen komen zodat ik weer gebruik kan maken van mijn abonnement

Hoi @samstienen,

Begrijp ik goed dat jij op voorhand bent afgesloten door onverwacht hoge kosten? Helaas kan ik dat niet voor jou deblokkeren, je zou contact op moeten nemen met mijn collega's van de afdeling betalingen en risico. Deze zijn ook bereikbaar via 0800-0402 maar zijn niet aanwezig in het weekend, doordeweeks zijn zij aanwezig tussen 8:00-17:00. 

Je geeft aan dat mijn collega's niet bereikbaar zijn via 0800-0402, kan jij mij vertellen wat daar niet lukt? 


Hi @Hanna_ , ja dat klopt!

Als ik het nummer wil bereiken krijg ik te horen dat wegens administratieve redenen mijn aansluiting buiten gebruik is gesteld. (facturen tot nu toe zijn allemaal betaald).Een collega van u had mij gisteren vertelt dat ondanks mijn blokkade wel gebeld kon worden naar dat nummer dus dat is best vervelend.

Verder is er geen andere mobiele telefoon in de buurt die ik kan gebruiken en ben ik pas om 5 uur afgewerkt dagelijks, als ik een telefoon kon lenen had ik namelijk al contact opgezocht maar nu ziet het er voor mij jammer genoeg uit als een doodlopend einde. Ik heb mijn telefoon hard nodig vanwege werk en een zieke ouder. 

 

Â