Kosten gaan elk jaar omhoog maar krijg niet meer data
Ik ben al jaren lid en elk jaar worden mijn kosten hoger maar krijg geen MB's erbij dat vind ik een beetje jammer. Ik betaal inmiddels meer dan 19 euro maar meer MB's nop! Het zou jullie sieren om mijn MB's ook te verhogen net zo als jullie doen met het te betalen bedrag. Er is een abonnement met 12 GB voor de prijs die ik inmiddels betaal en ik heb maar 4 GB?
Vinden jullie dit ook niet een beetje gek?
Groet Alex
Bladzijde 1 / 1
Is niks geks aan vind ik. Pas je abonnement dan gewoon aan, het verschil heb je al opgemerkt. Niks blijft voor altijd hetzelfde. En tarieven, bundels en opties veranderen nou eenmaal.
Hallo @Alex Berendsen
Als jouw abonnement contractvrij is (vaste looptijd van 1 of 2 jaar is voorbij) dan kan je jouw abonnement verlengen. Als je al jarenlang (lid) klant van KPN bent, zou dat het geval moeten zijn. Dan heb jij binnenkort ook dat abonnement van 12 GB voor die prijs.
Voor mijn gevoel was die dubbele data nog maar 3 maanden oud, maar bijna al een jaar! Sinds de komst van dubbele data als combivoordeel, heeft KPN zich echt weer ingehaald/gelijkgezet met Vodafone.
Dus, hopelijk kan je verlengen en heb je combivoordeel! Dan heb je én meer data en waarschijnlijk een scherpere prijs. :D
Hoi @Alex Berendsen
Heb je al eens op de KPN website in de verlengshop gekeken?
Als jouw abonnement contractvrij is (vaste looptijd van 1 of 2 jaar is voorbij) dan kan je jouw abonnement verlengen. Als je al jarenlang (lid) klant van KPN bent, zou dat het geval moeten zijn. Dan heb jij binnenkort ook dat abonnement van 12 GB voor die prijs.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.