Skip to main content
Beantwoord

Kosten op bevestiging van bestelling zijn hoger dan eerst aangegeven

• July 16, 2023
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn mobiele abonnement verlengd (met telefoon). Bij het verlengen waren de maandelijkse kosten € 29,50. Ik heb de bestelling in gang gezet en na een paar minuten kreeg ik via sms een linkje naar de bevestiging van de bestelling. Hierop staat dat de maandelijkse kosten € 32,- zijn. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Waarschijnlijk heb je recht op korting omdat je zowel vast als mobiel van KPN hebt: Combivoordeel. Dit kan €2,50, €5,00 of 7,50 afhankelijk van het abonnement zijn. Deze korting wordt verwerkt op de factuur maar je contract is dus inderdaad €32. Als je dan je vaste abonnement opzegt zal KPN namelijk meer gaan factureren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • July 16, 2023

In de bevestiging via e-mail, die later binnenkwam, kloppen de maandelijkse kosten wel.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • July 16, 2023

Waarschijnlijk heb je recht op korting omdat je zowel vast als mobiel van KPN hebt: Combivoordeel. Dit kan €2,50, €5,00 of 7,50 afhankelijk van het abonnement zijn. Deze korting wordt verwerkt op de factuur maar je contract is dus inderdaad €32. Als je dan je vaste abonnement opzegt zal KPN namelijk meer gaan factureren.