Skip to main content

Ik lees in het forum dat er 4 keer in een minuut een sms is verstuurd. Bij ons is dat ook gebeurd mijn zoon geeft aan dat hij niks heeft verstuurd en het is op 22-01-21 om 03:26 vier keer zelfde tijd gebeurd. Ik heb ook al in zijn sms history gekeken en kan niks vinden.Ik heb al op payinfo gekeken hier kan ik niks blokkeren. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Wat vreemd dat er zonder jouw weten kosten zijn gemaakt voor het versturen/ontvangen van sms’jes, @Enno! Heel begrijpelijk dat je premium SMS-diensten graag wilt laten blokkeren. Wanneer dit niet lukt via Payinfo, dan is er een blokkade actief. Ik wil je adviseren telefonisch contact met ons op te nemen, daar hier direct contact voor nodig is. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Ik heb al contact gehad en het is keurig door KPN opgelost.


Ah, wat fijn om te lezen! Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten.


Mag ik vragen op wat voor een toestel dit gebeurd is?

Was dat een iPhone of een Android telefoon.


iPhone 


Je bent nu al de derde in één week die met een dergelijke melding komt en het betreft stuk voor stuk iPhones.