Skip to main content

 Ik heb inmiddels de iphone 12 ontvangen, en hoe blij ik er ook mee ben vraag ik mij toch af wanneer ik mijn abonnement kosten kan terug verwachteb en of ik op deze lijst sta. 

Hoi @Rilana92, als je toestel vervangen is krijg je de vergoeding ook!

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

 


@Thomas 

bij mij ligt het iets ingewikkelder mijn iphone 11 die had meerdere problemen, daardoor is die naar jullie reparatie gegaan, er kon voor de rest niks gevonden worden behalven het probleem met het netwerk, toen hebben ze mij onverwacht de iphone 12 opgestuurd, daarom vraag ik mij af of ik wel op de lijst sta voor de terug betaling. 
 

met vriendelijke groeten 


Ik ga er nog steeds vanuit dat het wel in orde komt! Het proces van de vergoedingen is op dit moment nog niet gestart. Zodra dat wel het geval is, kunnen we dit navragen. Normaliter dus 3 maanden vanaf het telefoongesprek, in jouw geval verwacht ik binnen drie maanden na ontvangst van de iPhone 12. Mocht je eind januari nog niets hebben ontvangen, mag je wel even een seintje geven hier. We kunnen het dan sowieso navragen voor je.