Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb hetzelfde probleem. Abonnement reeds 10-10-2018 verlopen en betaal nog steeds hetzelfde bedrag. Daarbovenop ook belkosten naar het buitenland betaald,  terwijl ik een abonnement met onbeperkt bellen/sms in NL en de EU zou moeten hebben. 
 

Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Vriendelijke groet

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Beste @Myrt0611, welkom! Leuk dat je ons forum hebt gevonden! Fijn dat je je profiel al ingevuld hebt. Voor wat betreft de belkosten naar het buitenland: jij hebt jouw abonnement afgesloten vóór 26 september 2016. Dit betekent dat je wél vanuit je bundel kunt bellen binnen de EU, maar dat je van Nederland naar een ander land binnen de EU wél extra kosten maakt. Op het moment dat je nu zou verlengen, betaal je ook ín Nederland geen extra kosten voor het bellen naar een ander land binnen de EU. 

 

Voor wat betreft jouw abonnementskosten: ik vul een formulier in voor de collega's die hiernaar gaan kijken. Normaliter ontvang je binnen 5 werkdagen bericht, maar dit kan tot maximaal 10 werkdagen duren, heb ik begrepen. Het is wisselend druk bij de betreffende afdeling. Er wordt in ieder geval contact met je opgenomen om door te nemen hoeveel kosten je teveel betaald hebt. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Dank voor je snelle reactie Marcia!

Ik wacht de afhandeling even af.

MVG


Yes, laat het vooral weten als ik nog iets voor je kan doen. 


ik heb ook zoiets

 

op mijn factuur staat 

Toestel per maand 1 16,00

Einddatum: 01-03-2021. Resterend bedrag : 30,86 €

 

Betekent dit dat jullie automatisch stoppen per 1 maart 2021 met factureren voor het toestel?????


Dat klopt @janjoris1980 

De komende twee maanden betaal je het resterende bedrag in termijnen. Per 01-03-2021 is de toestellening afgelost en betaal je daarna alleen nog het abonnement plus evt. verbruikskosten.


Dank Ruud. Gr.