Skip to main content

Ik heb in nov 2015 een 2-jarig HS3 Zorgeloos standaard abonnement afgesloten met een Apple IPhone 6 16GB.  Die telefoon is dus in nov 2017 afbetaald. Maar het abonnent heb ik tot vorige week nog maandelijks betaald. Dus heb ik van nov 2017 tot april 2022 betaald voor een telefoon die al afbetaald was… Gaat toch om heel veel geld. Had natuurlijk zelf ook moeten opletten, maar ook slecht dat ik hier vanuit KPN niet op geattendeerd ben

Hi @RBuitR, welkom op het forum. 

Er waren in het verleden inderdaad een aantal abonnementen waarbij de toestelkosten onterecht doorliepen. Jij bent een van de klanten die dit hebben, een van de laatste der Mohikanen. Het goede nieuws is dat we dit gaan verrekenen. Heb jij je abonnement inmiddels aangepast/verlengt naar iets anders? Of wil je dat het wordt omgezet naar een sim only dat maandelijks opzegbaar wordt? Uiteraard zonder toestelkosten in je maandbedrag. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je simkaartnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening, dit te bevestiging. 

Ik hoor graag van je. 
 


Bedankt Alex voor je snelle reactie. Ik heb je gevraagde gegevens ingevuld op mijn KPN profiel. 

Superfijn als dit verrekend wordt.


Dank voor de gegevens. Ik zie dat het om een contract gaat van 08-02-2016 tot 07-02-2018. Dat betekent dus dat je vanaf die datum teveel hebt betaald voor je toestel tot 31-3-2022, de datum waarop je je abonnement hebt verlengd. 

Ik heb dit verzoek doorgezet. Mijn collega's zullen dit precies berekenen, het bedrag crediteren en jou informeren. Dit hoort binnen 7 werkdagen geregeld te zijn. 

Laat het me weten mocht je na die 7 werkdagen niets van ons hebben gehoord. 🙂 


Heel erg bedankt Alex! Superfijn dat het nu serieus opgepakt wordt!

Mvg.


Heel erg bedankt Alex! Superfijn dat het nu serieus opgepakt wordt!

Mvg.

Geen dank nodig, doe ik graag.