Skip to main content
Vraag

Kosten UIFN bellen met je mobiel

• September 18, 2026
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik moet een UIFN bellen voor tickets maar ik kom er niet uit met de klantenservice van KPN of, en welke kosten, hieraan zijn verbonden. Wie kan helpen erachter komen of het echt gratis is of niet? 

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 22, 2026

Goedemorgen ​@Sadikarab! Welkom op de KPN Community. Dat is even een goede en ik snap dat je daar niet blind van uitgaat. Ik zou je persoonlijk ook willen adviseren om daar voorzichtig mee te zijn en er zeker van te zijn dat het om een legitiem telefoonnummer gaat. Kan je ze niet bereiken per mail of via een social? In welk land zitten ze?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2026

Goedemorgen ​@Sadikarab! Welkom op de KPN Community. Dat is even een goede en ik snap dat je daar niet blind van uitgaat. Ik zou je persoonlijk ook willen adviseren om daar voorzichtig mee te zijn en er zeker van te zijn dat het om een legitiem telefoonnummer gaat. Kan je ze niet bereiken per mail of via een social? In welk land zitten ze?

Bedankt voor je reactie. Ik ben er vrij zeker van dat het nummer echt is. Ik heb het van de website van cirque du soleil. En ik heb ze eerst gemaild. Toen kreeg ik het verzoek tickets te reserveren via het UIFN. Maar ik kom er dus niet achter of het echt een gratis nummer is. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 22, 2026

Zolang als je vanaf een vaste lijn belt is dit een gratis nummer. Bel je vanaf een mobiel nummer dan kan er lokaal tarief worden berekend, dit is echter wel provider afhankelijk en als ik het goed zag is het vanaf een mobiel nummer van KPN gratis. 

edit: 

Voor de voorstelling in Den Haag is het nummer  00 800 1 548 0000

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2026

Zolang als je vanaf een vaste lijn belt is dit een gratis nummer. Bel je vanaf een mobiel nummer dan kan er lokaal tarief worden berekend, dit is echter wel provider afhankelijk en als ik het goed zag is het vanaf een mobiel nummer van KPN gratis. 

edit: 

Voor de voorstelling in Den Haag is het nummer  00 800 1 548 0000

Klopt allemaal. Maar KPN klantenservice kon mij niet vertellen of er kosten aan zijn verbonden. Daarom ben ik hier.