Skip to main content

ik ben overgestapt naar KPN en had opstartproblemen, gebeld met de klantenservice, na enkele minuten in de wacht verbinding verbroken, nogmaals gebeld, goed geholpen allen staat nu dat nummer 9 servicenummer -dienst) op de factuur voor €26,10 ?

waarom moet ik betalen voor de klanntenservice?

 

 

Hallo @mvo-h 

KPN is gratis bereikbaar op nummer 0800 0402.

Waarschijnlijk heb jij gegoogled naar een KPN telefoonnummer. Dan kom je helaas vaak bij een dure nummerinformatie service terecht. Die rekent €0,90 tot €1,00 per minuut voor het nummer opzoeken, maar ook als je je laat doorverbinden loopt de rekening door.


Hallo @mvo-h 

 

Dat hoeft ook helemaal niet, je hebt nu alleen via een dure doorverbindservice gebeld (zeker via google gevonden).

Je kan gratis bellen met de klantenservice via: 0800 0402


dat klopt, gegoogeld omdat ik het nergens kon vinden…… jammer datis een dure les…. ik heb  nu het nummer opgeslagen

 


dat klopt, gegoogeld omdat ik het nergens kon vinden

En dat is beleid van kpn, en dan krijg je dit !

Hier :

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/kosten-0906-nummer-op-factuur-die-ik-niet-gebeld-heb-532708/index2.html

 Schreef ik dit :

De oproep zal bij kpn altijd op 0800-0402 binnenkomen, maar vanaf welk nummer komt die oproep ?
Dat wordt niet bijgehouden door de systemen van kpn ?
Als kpn de klanten wil behoeden voor deze kostbare omweg dan zou er een detectie op inkomend nummer gebruikt kunnen worden, vaak wordt het inkomende nummer in klantsystemen ook gebruikt om de klantgegevens voor te krijgen, dus de techniek is er (klaar voor) lijkt mij.

Een tijd terug werd ik gebeld door een vreemd nummer, het bleek een kennis te zijn die z'n telefoon kwijt was geraakt en mijn nummer had laten opzoeken door zo'n behulpzame dienst, ik heb 'm direct teruggebeld.