Skip to main content

hallo KPN

ik heb met ingang van 1 maar een abonnement bij kpn mobiel

ik heb op 3 maart contact  met kpn en een vraag over mijn abonnement,die mevrouw was pas begonnen bij kpn,zij heeft mij 15 minuten aan de lijn gehad,dat duurde heel lang .maar een dag later kreeg ik al de eerste Rekening van 68,66 

daar zit bij in eenmalig kosten van 25 euro

      abonnement                         van  21,43

en Servicenummer verkeer     van   22,23

die 22,23 euro is het bellen van kpn omdat ze mij zo lang aan de telefoon hield.

ik heb al twee keer een mail gestuurd naar kpn maar er wordt niet op gereageert .

tel ***

graag hoor ik van u

henk kelder

    

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy + eigen topic voor je vraag aangemaakt

en Servicenummer verkeer     van   22,23

die 22,23 euro is het bellen van kpn omdat ze mij zo lang aan de telefoon hield.

ik heb al twee keer een mail gestuurd naar kpn maar er wordt niet op gereageert .

    

 

Hoi @jhkelder 

Dan heb je het nummer van de KPN zeker opgezocht via Google en je hebt een bedrijf gevonden dat er misbruik van maakt.
Het nummer van de KPN is 0800 0402 en is geheel gratis.
En de KPN heeft geen e-mail, dus vraag ik me af waar je die mail heen gestuurd hebt.


hallo ik zie alleen gekozennummer 1885

en waarom krijg ik naar twee dagen al een maand rekening


Daar zal een KPN medewerker binnenkort op antwoorden, het is druk dus het kan eventueel enkele dagen duren.
Wil je eerder antwoord, bel dan 0800 0402 (gratis nummer)
En zeg ik wil een medewerker spreken.


die heb ik net gebeld,en zeggen dat het nummer niet gratis is !!!

ik snap er niet meer van !!!


die heb ik net gebeld,en zeggen dat het nummer niet gratis is !!!

ik snap er niet meer van !!!

voor de zekerheid nog even getest en geen kosten.
Heeft u ook GSM via de KPN, dan kunt u ook 1200 bellen, ook gratis


goede morgen kpn

ik heb met in gang van 1 maart een mobiel abonnement bij kpn

ik heb op 3 maar contact gehad met kpn met telefoonnummer 1885

daar kreeg ik op 3 maart een rekening van 22,23

ik heb contact gehad vanmorgen met kpn

en daarom zou ik dat Geld graag terug op de Rekening

*admin: privégegevens verwijderd en samengevoegd met je bestaande topic.


ik heb op 3 maar contact gehad met kpn met telefoonnummer 1885

daar kreeg ik op 3 maart een rekening van 22,23

Dus je hebt nummer 1885 gebeld?

Dat is een heel duur betaalnummer en niet van KPN maar van KLNT IT SERVICE BV.

 


@ jhkelder. Aangezien het nummer 1885 NIET van kpn is kan je dat geld ook niet terug krijgen van kpn.

Die dienst heeft lekker aan je verdient, door je met een gratis nr. door te verbinden terwijl jij met hen à € 1 per minuut verbonden bleef!

Hooguit kun je met hen contact opnemen, en dan via het e-mailadres hierboven want dat kost je niks, en je beklagen dat hun telefonist je niet waarschuwde dat jij 1 euro per minuut bleef betalen.

ik heb met in gang van 1 maart een mobiel abonnement bij kpn

Dan kun je met die mobiel gewoon tel.nr. 1200 bellen. Dan krijg je wel gratis de helpdesk van kpn.


En velen zijn je voorgegaan in deze valkuil, hier een soortgelijk bericht en mijn visie er op :

https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/kosten-van-26-euro-voor-bellen-naar-klantenservice-534529?postid=1260895#post1260895


Mijn visie:

 


Maar, de vraagsteller had geen weet van deze omleidingstruck en dit (de scherm afdruk hier boven) gaat over bellen middels voip over internet. En dan moet je het nummer zws al zelf intoetsen en ik heb de belkosten vooraf betaald (voip en mobiel) dus is het maximale risico bedrag beperkt tot het tegoed op dat moment.

Maar heeft de vraagsteller allemaal niets aan, die is het slachtoffer geworden van alle “moderne behulpzame” mogelijkheden.

Maar mede veroorzaakt door het ontmoedigings  beleid van kpn door het telefoonnummer te verstoppen.


Het ging toch om een "visie"? :thinking:

Wat zou het mooi zijn als je op een Android of iOS toestel ook functionaliteit zou hebben om nummers te kunnen blokkeren zodat deze niet gebeld kunnen worden.