Skip to main content

Goedemorgen

Ik moet kosten betalen, 15 euro,  omdat ik gebeld zou hebben met 0906 4046404 ???

Ik heb dit nummer nooit gebeld en ik bel ook nooit zo lang!!

Kunt u mij vertellen wat ik moet doen??

Met vriendelijke groet 

José 

@Joselin Via Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? vond ik deze opmerking over dit nummer. Alleen jammer dat er niet bij staat van welk bedrijf. Zegt dat u iets?

Commentaren bij het nummer 09064046404

Het is zogenaamd het telefoonnummer van loket gevonden voorwerpen enik had dus zelf gebeld naar dit nr om iets als verloren voorwerp te melden. Ik zou 1e in de rij zijn en heb uiteindelijk na ruim 40 minuten te wachten toch maar opgehangen. Nu krijg ik een extra rekening van €39,50. Ik heb dit gemeld bij mijn provider die hier niets mee kan. Nu stap ik naar de consumentenbond omdat ik dit pure diefstal vind.

 


 


Aha, ook daar weer alle trucjes uit de kast gehaald om niet op te vallen:  090-6... en 0,95 e/m in plaats van € of Euro voluit gebruiken 😠😖


Hoi @Joselin, welkom op ons forum!
Op de factuur kun je bij de specificatie ook terugvinden wanneer deze gesprekken plaats hebben gevonden. 
De oproepen zijn op dat moment gevoerd vanaf jouw aansluiting. Meer kan ik er helaas ook niet van maken.

Herken je misschien de zaken die hierboven genoemd worden?