Skip to main content

Er wordt 4 x 3 euro afgeschreven naar stichting het vergeten kind? Dit is gebeurd op 30 december om ongeveer 3 uur s nachts.

Beste kpn, er is bij mij €12,- ten onjuiste afgeschreven via een betalingsdienst per sms. Het nummer herleidend kom ik uit bij stichting het vergeten kind. De sms’jes zijn verstuurd om 03.16 in de nacht op 30 december 2021. 4 x sms in 1 minuut tijd. Op de sms chat lijst in de telefoon is hier niets van terug te vinden. de telefoon is van mijn dochter en de telefoons liggen bij ons thuis beneden en 100% buiten bereik van kinderen.  Ik heb hier over gebeld met kpn, de klacht is wordt niet echt serieus genomen en het bedrag wordt ook niet terug gestort. Toch een rare gedachte dat iemand anders zo maar geld van je telefoon rekening kan halen zonder dat je zelf iets doet???? Ik heb via payinfo het nummer inmiddels wel geblokkeerd voor deze diensten.  Is hier niet iets aan te doen? Dat dit niet zo maar kan gebeuren? Graag ontvang ik een reactie van de kpn. 

 

*Admin: titel en bericht aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: dubbel topic verwijderd

Dit is toch vreemd, iedereen slaapt hier om deze tijd. En de telefoons liggen beneden in de huis kamer.


Beste @clipp Koet geleden een nieuwe app geïnstalleerd of ergens een keer een pop up gehad?

op zulk soort manieren ga je regelmatig akkoord met dit  soort grapjes omdat het in de kleine letters staat.

kijk anders op payinfo en meld je daar af hiervoor.

KPN kan dat niet doen voor je dat moet jezelf doen.


Niets geïnstalleerd jongs leden. En idd gelijk afgemeld bij payinfo