Skip to main content

Mij is ook 2 x €10 in rekening gebracht en ik heb het advies gekregen om te mailen naar targetmedia. Via een link van hen heb ik een (nooit afgesloten) abonnement onlinespelen beëindigd. Ik zag wel dat het zogenaamde abonnement “ onlinespelen” op precies dezelfde dag is ingegaan dan de verlenging van mijn Sim abonnement bij kpn. Dat kan toch geen toeval zijn? Mijn advies om binnen kpn na te gaan of dat ook het geval is bij andere gedupeerden, werd genegeerd door de medewerker van de klantenservice. Ik krijg geen geld terug van kpn, ik werd weer terugverwezen naar targetmedia. Erg frustrerend hoor….kpn kan wel geld van mijn rekening afhalen voor derden, maar terugstorten kunnen ze zogenaamd niet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Marlouke en welkom op ons forum. Zoals @Marcia_  ook al aan gaf in het andere topic kunnen wij online aankopen voor je blokkeren op je mobiele abonnement. Wij kunnen niet nagaan of er andere "gedupeerden” zijn. Ik zet gedupeerden bewust tussen aanhalingstekens omdat targetmedia betalingen verricht voor bepaalde diensten die klanten zelf bestellen en laten betalen via hun KPN factuur. Als je gebruik maakt van de mogelijkheid betalen via de factuur, dan moet je wel (in ieder geval eenmalig) door een verificatie-sms akkoord gaan. Het kan dus niet zomaar van jouw factuur afgeschreven worden zonder jouw toestemming.  KPN geeft hier inderdaad ook geen geld voor terug. Mocht je dat willen dat ik online aankopen voor je blokkeer, vul dan even je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer. Hou er dan wel rekening mee dat je dan ook geen andere online aankopen meer kunt doen.