Skip to main content

Goedemiddag. Om onverwachte kosten te voorkomen wil ik graag betalen via de factuur (heet dat KPN Pay?) én betaalde SMS diensten laten blokkeren.

Het eerste zou een moderator voor ons kunnen doen? Bij deze het verzoek om dat voor onze twee nummers te doen.

Het tweede zou via payinfo moeten kunnen? Echter wanneer ik daar mijn 06 nummer invul, en het wachtwoord wat ik per SMS heb ontvangen, kan ik niets in- of uitschakelen. Ik zie alleen maar “Onderstaand overzicht toont de betalingen van de afgelopen 3 maanden. Geen transacties gevonden voor telefoonnummer xxx”.

Via payinfo kan ik inmiddels de blokkades instellen. Misschien had het even tijd nodig na de nummerportering. 


Hoi @Pino 101! Dankzij je gegevens kon ik meteen met je meekijken. Uit je vraag maak ik op dat jullie alle mogelijke betaaldiensten via de factuur willen voorkomen, klopt dat? Ik heb voor beide nummers, eindigend op 74 en 81, online aankopen én betaalde sms-diensten geblokkeerd. Beide blokkades kunnen te allen tijde opgeheven worden natuurlijk. 

Ik ga ervan uit dat je hiermee geholpen bent. Anders hoor ik het graag:blush:


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat ik je vraag beantwoord heb. Anders hoor ik het graag :slight_smile: