Skip to main content

Goedenavond,

Mijn toenmailige partner woont sinds 3 jaar niet meer bij ons.

Zijn telefoonnr staat nog steeds bij kpn 2017 zorgeloos instap.

Kan ik dit verwijderen???

 

Groet,

AngelW

Hi @AngelW, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Begrijp ik het goed dat je graag een telefoonnummer uit de MijnKPN omgeving weg wilt hebben? Mocht dit het geval zijn, dan kun je inloggen in MijnKPN en bij ‘Producten’ kiezen voor ‘Ontkoppel product’. Hiermee verdwijnt het betreffende telefoonnummer uit de MijnKPN omgeving. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Dank U wel….Kon niet reageren daar mijn jongste zoon behoorlijk ziek was.


ik zie in de Zorgeloos Instap Mobile telefoon nog steeds het tel van mijn ex vriend staan en niet bij de gegevens van ontkoppelen...kan hem er dus niet uithalen.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Wat vervelend dat jouw zoon zo ziek was, is hij inmiddels weer opgeknapt? :relaxed:
Zou je een screenshot kunnen plaatsen van de pagina waarop je het nummer nog ziet staan? Je mag het nummer zelf dan verbergen. Hiermee krijg ik een duidelijker beeld van de situatie.


Wat een gedoe...ik kan niet eens een foto sturen...maak rechtstreeks een foto vanaf mijn beeldscherm en krijg te zien dat het niet groter dan 5MB mag zijn... screenshot idem

 


Hėhė eindelijk gelukt na een half uur stoeien....tel.nr wat U ziet staan is van mijn ex vriend die in 2017 het huis hft verlaten…

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank je wel voor de screenshot. Zo te zien is het 06-nummer nog geregistreerd op jouw adres, waardoor je gebruik kunt maken van de voordelen van KPN Compleet. Om het nummer op het juiste adres te krijgen, zal jouw ex-partner telefonisch contact met ons op moeten nemen. Er is namelijk een extra verificatie nodig, die alleen telefonisch kan worden uitgevoerd. 


Wel kun je via MijnKPN het product ontkoppelen, zodat je hem niet meer in de MijnKPN omgeving ziet.

Als je bent ingelogd in de MijnKPN omgeving en kiest voor ‘Producten’, dan kun je klikken op ‘Ontkoppel product’.

 

Je krijgt dan de producten te zien die gekoppeld zijn aan jouw MijnKPN account. Hier mag je dan klikken op ‘Product ontkoppelen'.

 

​​​

Vervolgens mag je dan klikken op het kruisje achter het betreffende product, om dit product te verwijderen.

De voordelen zullen echter wel actief blijven, tot het nummer op het juiste adres geregistreerd staat. Laat je weten of het gelukt is om het product te ontkoppelen?


Dank U wel voor de berichtgeving.

Mijn ex zal hier geen gehoor aan geven als ik het doorgeef.

Dus zal ik het blijven zien.

m.vr.gr. Engelien Wind


Reageer