Skip to main content

Wil jullie toevoegen aan mijn goedkeuring euro incasso lijst van de bank zodat mijn rekeningen automatisch worden af geschreven. De bank vraagt jullie icassant-id nummer maar dit heb ik niet.

Welkom op het forum @Lea van schijndel. Begrijp ik het goed als ik zeg dat nu de betaling per automatische incasso niet lukt? Als jij niets geblokkeerd hebt via jouw bank, dan kan ik het voor je instellen. Zou jij dan wel jouw profiel willen invullen?


Ik heb geen reactie meer van je gekregen @Lea van schijndel. Ik ga er van uit dat dit inmiddels via een andere weg is opgelost.


Welkom op het forum @Lea van schijndel. Begrijp ik het goed als ik zeg dat nu de betaling per automatische incasso niet lukt? Als jij niets geblokkeerd hebt via jouw bank, dan kan ik het voor je instellen. Zou jij dan wel jouw profiel willen invullen?

 

ik heb hetzelfde probleem. hoe kan ik dit oplossen?


Het instellen van automatische incasso gaat niet (meer) via het KPN Forum @Daan1999. Als je bent met het gratis nummer 0800-0402 kan een medewerker van de klantenservice voor jou de automatische incasso (her)activeren.Â