Skip to main content

Goedenavond,  

Mijn vrouw heeft haar mobiele abonnement verlengt op 20-11 i.c.m. een Samsung S20 5G. Nu weet ik dat het niet heel slim is dat ze niet even had gewacht tot de Black Friday acties. Maar ik heb zojuist gebeld met KPN klantenservice en uitgelegd dat ik nu (23-11) een advertentie hoorde op de radio van een 100 euro cashback actie van KPN icm een, u raad het al......Samsung S20 5G!!! Nu ben ik al jaren klant bij KPN en heb alle mobiele abbonnementen (3 stuks en geen goedkope abbonnementen), internet en TV met alles erop en eraan en kan er vanuit KPN niks geregeld worden. Slechte zaak en absoluut niet klantvriendelijk is mijn mening, of zie ik dit verkeerd? 

Wat is dit zuur. Sommige bedrijven hebben een regeling waarbij een prijswijziging binnen een x aantal dagen in het voordeel van de klant wordt verekend. Ik kan het mis hebben maar KPN heeft deze mogelijkheid helaas niet. Kunt u nog annuleren misschien?


Hebben we wel aan gedacht en gaan dat misschien doen, maar blijft treurig. Een beetje flexibiliteit en klantgericht zit er blijkbaar niet in. Zo jammer dit! Ben ook benieuwd hoe anderen hier over denken???


Hi @Diederic 1974 ,

 

Begrijpelijk dat je er van baalt dat je net buiten deze actie valt.

 

Het is natuurlijk altijd zo dat aanbiedingen veranderen. Helaas ook nadat jij besteld hebt. In dit geval heeft het indd te maken met black friday:see_no_evil:

 

Aangezien je 20-11 besteld hebt zou je eventueel nog kunnen annuleren. De annuleringstermijn is 14 dagen namelijk.


Ja dat begrijp ik ook, maar hier is toch totaal geen sprake van klantvriendelijk? Nogmaals, ik ben denk ik een behoorlijk goede klant van KPN, met 3 mobiele telefoon abbonnementen, thuis tv en internet wat iedere maand een godsvermogen kost. Iedere maand betaal ik alles netjes en op tijd. Begrijp dan ook niet dat jullie zo bureaucratisch bezig zijn, sorry! Ik begrijp echt wel dat er regels zijn hoor,  begrijp me niet verkeerd. Maar een beetje buiten de lijntjes kleuren ho maar. Ik vind,maar dat is mijn persoonlijke mening, dat er niet gekeken wordt naar welke klant dit vraagt. Zou ik net klant zijn met één abonnement van 10 euro per maand, dan zou het een heel ander verhaal zijn. 


Hoi @Diederic 1974 en anderen

Zou ik net klant zijn met één abonnement van 10 euro per maand, dan zou het een heel ander verhaal zijn. 

Hier struikel ik een beetje over.Naar mijn inzien zou je dan vallen onder
Citaat:
“All animals are equal, but some are more equal than others.”
Bron
 


Reageer