Skip to main content

KPN gaat een samenwerking aan met Recommerce Group, KPN sluit topics en verwijst naar Recommerce en Recommerce verwijst naar KPN, zo is het balletje rond.

 

Een goed werkend 2e hands toestel lever je in bij Recommerce op verzoek van KPN maar je krijgt €0,- voor het toestel en de bonus krijg je zogezegd van KPN.  "je kan toch het aanbod afwijzen” Dan krijg je het toestel kapot terug van Recommerce, vervolgens kan je fluiten naar je bonus en is het toestel niet meer zelf te verkopen via bijvoorbeeld een marktplaats. 

 

Van wie en wanneer ontvang ik mijn €100,- bonus??? Die €0,- die ik ontvang van Recommerce neem ik maar voor lief, wil dit zo snel mogelijk achter mij laten.

 

Spijtig dat KPN niet voor zijn klanten op komt en dit tot de bodem uitzoekt nu er zoveel gedupeerde klanten zijn.  Ik kan nu fluiten naar mijn ingeleverde toestel en hopen dat ik mijn €100,- bonus ontvang. 

 

Nog meer gedupeerde KPN klanten die hier tegen aan lopen? 

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik zou €54,- krijgen voor een goed werkende Galaxy S9+ en dat werd ook opeens €0,-. Het aanbod afwijzen is sowieso fluiten naar je bonus van €300,- (bij aankoop S23 ultra). Je wordt dus eigenlijk gewoon gedwongen om opgelicht te worden.

 

Ik snap werkelijk niet dan KPN met zo'n bedrijf samenwerkt. Hoop de bonus uiteindelijk te ontvangen maar ik zie het somber in.

 


Hoi @MannyK en @Stefan2023 . Ik zal het signaal doorgeven maar een oplossing heb ik niet voor jullie.

`Recommerce regelt dit. Het forum heeft hier verder geen middelen voor. 


KPN en Recommerce zouden met elkaar om de tafel moeten nu dit structureel voorkomt of KPN hecht waarde aan de service die zij bieden aan hun eigen klanten en stoppen de samenwerking met Recommerce om verdere gedupeerden te voorkomen. Recommerce ontvant nu gratis een (gebruikt) toestel en laat KPN de bonis uitkeren. Maargoed verwijzen naar Recommerce is klaarblijkelijk wegkijken van het probleem ipv een passende oplossing bieden. Zeer spijtig!


KPN en Recommerce zouden met elkaar om de tafel moeten nu dit structureel voorkomt of KPN hecht waarde aan de service die zij bieden aan hun eigen klanten en stoppen de samenwerking met Recommerce om verdere gedupeerden te voorkomen. 

KPN moet ook nog steeds met Roamler om te tafel, ook structurele problemen waar de klant de dupe van is. 


@Erwin_ KPN biedt een telefoon aan met een bepaalde korting t.o.v. de concurrentie. Op basis daarvan wordt mede de keuze gemaakt om bij KPN een telefoon aan te schaffen. Mijn oude telefoon had ik al 3 jaar dus ik kon overal heen. Het is dus wel makkelijk om te zeggen dat je bij recommerce moet zijn met je problemen, maar jullie bieden die service en zijn toch gewoon verantwoordelijk voor een goede dienstverlening? 

Recommerce maakt misbruik van het feit dat je eigenlijk geen keuze hebt om het aanbod te weigeren want daarmee loop je direct €300 mis. Dat doet toch niemand.

Kpn zou eens serieus moeten nadenken of ze wel verder willen met deze partij.


Gebruik gemaakt van de aanbieding in maart, 150 euro inruilbonus van KPN en inruilwaarde van 54  euro voor mijn oude iPhone XR. 54 euro netjes terug gehad maar die 150 euro wacht ik nog steeds op. Contact opgenomen met KPN en 3x mail naar Recommerce, helaas nog steeds geen reactie gehad. Denk dat dit een gevalletje Radar gaat worden……


Hoi allemaal, 

Ook ik ben gedupeerd door deze maatschappij. KPN: wie zijn ze zodat we ze aansprakelijk kunnen stellen.

Ik ben niet van plan om het hierbij te laten. Daarnaast zijn alle persoonlijke gegevens, zoals vermeld op de aankoopbon vanuit KPN nu.bij deze oplichters bekend. 

Wie kan ik hiervoor juridisch aansprakelijk stellen?

 

Hoor het graag.


Gebruik gemaakt van de aanbieding in maart, 150 euro inruilbonus van KPN en inruilwaarde van 54  euro voor mijn oude iPhone XR. 54 euro netjes terug gehad maar die 150 euro wacht ik nog steeds op. Contact opgenomen met KPN en 3x mail naar Recommerce, helaas nog steeds geen reactie gehad. Denk dat dit een gevalletje Radar gaat worden……

Lees hier mijn verhaal hoe het beste je 150 euro kan claimen.

Inruilbonus van Recommerce niet ontvangen | KPN Community

 

Zelf heb ik een punt gave iPhone 7 128Gb ingeleverd zonder krassen of beschadegingen, kreeg de melding dat de telefoon gebruik sporen had en waarde was nog maar 23 euro. Nu kijk ik op hun webshop en zie de telefoon voor 150 euro verkocht word, bijzonder.

Hiervoor geven ze wel 24 maanden garantie op het toestel en je krijgt er ook een nieuwe lader bij.

En eventueel voor rond de 25 euro een nieuwe batterij (zou ik altijd doen als ik een gerefurbishde telefoon zou kopen).

Alle Smartphones (recommerce.com)


Dus eigenlijk geven ze zichzelf vooral die bonus van circa 150 euro! Domme wij! We hebben het gewoon allemaal verkeerd begrepen, nu blijkt... (sarcasme)