Skip to main content

Hallo 

Ik ben in Turkije en heb om die reden een buitenland bundel buiten de eu gekocht. Dit heb ik een paar dagen voor vertrek gedaan. Helaas werkt het niet. Kunnen jullie me helpen? Roaming staat al aan. 
 

Angeniek. 

@Angeniek welke voordeelbundel heb je gekocht? Turkije is een Supervoordeelland.

 


@Angeniek welke voordeelbundel heb je gekocht? Turkije is een Supervoordeelland.

 

Hoi @Angeniek . Wat @Hoopvol  vraagt wil ik ook graag weten. En heb je het toestel ook al even herstart?


Inmiddels herstart en werkt ook niet. En ik heb het voordeelbundel gekocht  zie print screen. 

 


@Angeniek ik denk dat je de verkeerde bundel hebt gekocht. Ik denk zo te zien dat je het via de MijnKpn app gekocht hebt. Klopt dit?


@Angeniek Ik wil graag voor je controleren welke bundel nou actief is. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! :)


Ingevuld als het goed is. 


En ja via de app gekocht 


@Angeniek ik had al zo’n idee dat je het via de app had gedaan. Ik had iets soortgelijks enkel dan met Bonaire. Zie dit topic
Ik ga ervan uit dat het wel goed gaat komen. 


@Angeniek Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Zoals ik het hier zie zou de bundel wel actief moeten zijn en zou je deze dus moeten kunnen gebruiken. 

Wellicht zou je de APN instellingen voor 4G nog even kunnen doorlopen? 

Is er overigens wel contact met een netwerk? Wellicht zou je ook nog kunnen proberen handmatig naar een netwerk te zoeken. 

Zou je kunnen laten weten of dit heeft geholpen? 


@Rutger_ als ik het lees heeft @Angeniek  een voordeelbundel aangeschaft, maar Turkije is een SUPERvoordeelland. De MijnKPN app maakt een fout net zoals bij mij destijds met Bonaire. 
Mijn@Rutger_ is er dus een juiste bundel aangeschaft?


Ik zie hier de juiste wel aanstaan gelukkig. Als je internet nog niet werkt vermoed ik dat er iets anders aan de hand is.
Had je ons topic hiervoor al gezien?

 


Inmiddels heb ik Supervoordeel aangezet maar daarmee is het oorspronkelijk probleem niet verholpen. De eerste mogelijkheid die ik gekocht had heeft nooit gewerkt. Supervoordeel wel maar daardoor is die van de eerste keer niet gebruikt waar ik wel voor betaald heb. 


Ik zie 4 bundels aan staan op het moment.

twee keer een “Extra data EU 1GB“ van 2,99. die kan ik je beiden wel vergoeden als ze verlopen zijn en niet gebruikt zijn. Kun je me daar over ongeveer een maand een privébericht over sturen? Of hier in het topic een reactie plaatsen? Dan maak ik het voor je in orde.

De onderstaande bundels zijn allebei al wel aangebroken dus kan ik niet vergoeden.
Super Voordeellanden buiten de EU 100, deze is inmiddels ook op. 
Super Voordeellanden buiten de EU 2000 is al wel aangebroken maar heeft nog wel genoeg data.


Ja klopt. De suoervoordeel gebruik ik nu. Dus dat is prima en logisch. Zou ik je mail adres mogen? Dan stuur ik je een mail. 


Yes, op mijn profiel kun je klikken op “stuur bericht” om mij een bericht te sturen!