Skip to main content

Ik snap er niks meer van.

Na een jaar (ik had een jaarabonnement) moet je toch je abonnement verlengen? Omdat je anders je nummer kwijt bent?

Dus ik heb verlengd. Nu blijkt mijn kpn compleet omgezet te zijn in een Hussel abonnement en ben ik mijn dubbele data kwijt.

Daar werd niks over gezegd bij het verlengen. Waarom is alles zo onduidelijk ?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Hallo @Ceeltje,

Mij is niet bekend dat je moet verlengen om je nummer te behouden. Je mag altijd verlengen maar als jij jouw oude mobiele prijsplan wilt behouden mag je er ook voor kiezen om niet te verlengen. Alleen als jouw abonnement door jou wordt opgezegd vervalt je nummer.  Ik ben ook benieuwd wie dat gezegd zou hebben? 

Als je verlengd naar de hussel prijsplannen dan verlies je de voordelen m.b.t. gratis dubbele data. Het vaste abonnement behoud wel de compleetvoordelen (gratis plus of fox sports pakket). Dit is standaard zo bij het overstappen naar nieuw prijsplan. 


Hallo @Ceeltje Welkom hier en goed dat je dit aangeeft. Chris legt het volgens mij prima uit. Verklaart dit het één en ander? De voorwaarden van je nieuwe abonnement sturen we je altijd op en ook in je orderbevestiging staat natuurlijk al het nodige. 


Reageer