Skip to main content

Ik wil graag een telefoon met abonnement bestellen met de 5 euro korting per maand die je als KPN klant hierbij krijgt (ik heb een KPN compleet abonnement). Als ik echter aanvink dat ik al KPN services gebruik staat er dat er dan sprake is van ‘KPN hussel korting’ wat een soort vernieuwde versie is van het KPN compleet abonnement. Nu is mijn vraag of ik dit alsnog aan moet vinken en mijn abonnement op deze manier moet bestellen óf dat ik niet aan moet vinken dat ik al KPN services gebruik (dan dus geen 5 euro korting per maand bij het bestellen) maar vervolgens mijn nummer moet toevoegen aan het KPN compleet pakket in ‘Mijn KPN’ (en dat dus later wordt doorgevoerd dat ik 5 euro korting per maand krijg). Ik hoor het graag. 

Wel aanvinken. Uw nieuwe mobiele abonnement word namelijk een Hussel abonnement. Die Hussel korting is gewoon goed.


Hoi @Alie67

Bedankt voor je interesse in een (extra) KPN mobiel abonnement. Wanneer je nu al bestaande KPN abonnementen hebt waarvoor je KPN Compleetvoordelen ontvangt, dan kan je dit ook als zodanig aanvinken in onze webshop. Op het nieuwe KPN Mobiel abonnement zal je dat de KPN Husselvoordelen ontvangen. Op de bestaande abonnementen blijf je (zolang de abonnementstypes gelijk blijven) de KPN Compleetvoordelen ontvangen.

Verleng je een bestaand KPN Mobiel abonnement naar KPN Hussel, of wijzig je een KPN Thuis abonnement naar een nieuw type Hussel abonnement, dan ga je vanaf dat moment de KPN Husselvoordelen ontvangen in plaats van de KPN Compleet voordelen. 

Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. Mochten er hierover toch nog vragen zijn, stel die gerust. 


Reageer