Skip to main content

Wij zijn als gezin al jaren klant bij telfort, nu telfort kpn is geworden zit het heel raar in elkaar. Mijn 06 word gebruikt, mijn zus haar email en mijn vader zijn naam. Nou je snapt het al veel verwarring. Nu kregen wij ineens een hele hoge factuur maar doordat het zo raar in elkaar steekt kwamen wij hier te laat achter. Nu willen wij dit in termijnen betalen maar worden van het kastje naar de muur gestuurd doordat gegevens van 3 man is. Nu hebben we 1 dag voordat we geblokkeerd worden, maar nog steeds geen duidelijkheid. 

Hoi @Dominique2511, welkom bij ons op het forum. Als er gegevens van 3 mensen door elkaar staan op 1 abonnement snap ik dat het voor verwarring kan zorgen! Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met alle gegevens van het abonnement, en ook de laatste 3 cijfers van de IBAN die wordt gebruikt (die kan je bij "Persoonlijke opmerkingen” invullen)? Als je daarna hieronder een seintje geeft kunnen we met je meekijken naar het abonnement.


Je hebt nog niet gereageerd @Dominique2511. Is het gelukt om een betaalafspraak te maken?