Skip to main content

Hallo kpn

In mn profiel zie je om welk 06 nummer het gaat.

 

Ik heb een abb afgesloten voor onbeperkt data en per maand opzegbaar.

Na 2 weken heb ik gebeld voor het aan te passen naar 12 maanden contract. Totaal 35,- pm

 

Verder heb ik combivoordeel aangevraagd omdat ik al tv internet heb via telfort(kpn).

Nu ontvang de eerste factuur.

Het bedrag is me onduidelijk voor de eerste maand en te hoog n.a.v ik afgesloten heb.

De 2de maand zou het bedrag lager moeten zijn omdat het jaarcontract in gaat maar dit is hoger. Voor beide maanden mis ik de combivoordeel korting.

Alvast bedankt 😊

 

 

 

 

 

 

Hallo @Meneersukkel ,

Je kunt maandelijks een wijziging toepassen in jouw abonnement. Dus voor de eerste maand kan dat niet. Verder heb je de eerste maand waarschijnlijk wel te maken met administratiekosten. Maar dat zou zichtbaar moeten zijn op de factuur. 

 

Wat betreft de korting in verband met Telfort? : 

Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. 
Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu inderdaad TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. Later dit jaar worden deze abonnementen overgezet naar KPN. 

 

 


Ja er is aangemeld

Kijk maar even op de factuur en contract dan zie je t.

Graag bericht


Bestelnummer: .........
Besteldatum: 06-04-2020

Het kan een uur duren voordat uw persoonlijke omgeving actief is

Hussel Mobiel

Abonnement € 36.50 € 29.00
  • 1 maand
€ 36.50
  • Onbeperkt GB data
 
  • 150 min/sms
 
  • Hussel Mobiel Korting (7,50 euro)
-€ 7.50
 
 
Eenmalige kosten (via eerste factuur) € 25.00
  • Aansluitkosten
€ 25.00

Na deze maand 12 maanden contract dit is maandelijks goedkoper.

 

De factuur hiervan komt niet overeen. Graag bericht van kpn zelf.


Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dit kan enkele dagen duren. 

 


Hoi @Meneersukkel, bedankt voor het wachten. Het is momenteel erg druk, gelukkig was Noordzee hier al snel ter plekke :) 

De combinatie KPN Hussel mobiel samen met Telfort thuis (internet en tv) voldoe je aan de voorwaarden van Hussel. Je kunt je hiervoor aanmelden op: Telfort en KPN compleet wil je dat eens doen?

Als het niet lukt dan hoor ik het graag van je. Ik zie dat je een groot deel van je profiel al hebt ingevuld, mooi. Zou je voor de volledigheid ook je postcode + huisnummer en naam contractant willen invullen. De gegevens in je profiel zijn privé, alleen voor de moderators zichtbaar :)


Hoi @Meneersukkel, bedankt voor het wachten. Het is momenteel erg druk, gelukkig was Noordzee hier al snel ter plekke :) 

De combinatie KPN Hussel mobiel samen met Telfort thuis (internet en tv) voldoe je aan de voorwaarden van Hussel. Je kunt je hiervoor aanmelden op: Telfort en KPN compleet wil je dat eens doen?

Als het niet lukt dan hoor ik het graag van je. Ik zie dat je een groot deel van je profiel al hebt ingevuld, mooi. Zou je voor de volledigheid ook je postcode + huisnummer en naam contractant willen invullen. De gegevens in je profiel zijn privé, alleen voor de moderators zichtbaar :)

Hallo dankje voor reactie, via de link zal ik nogmaals invullen. Ik had deze ingevuld paar weken terug. Ik vul nu even mn postcode in mn profiel in. Ik wacht je reactie af.

 


Hey @Meneersukkel, je hebt de link voor KPN / Telfort Compleet opnieuw ingevuld, heb je daar nog een bevestiging per mail / sms over ontvangen? :) 


Hey @Meneersukkel, je hebt de link voor KPN / Telfort Compleet opnieuw ingevuld, heb je daar nog een bevestiging per mail / sms over ontvangen? :) 

@Nadia ik heb 2x bevestging per mail ontvangen. Eerste keer op 14 april, en tweede keer op 26 mei. Hieronder het mail bericht (heb adres even eruit gehaald). Groetjes @Meneersukkel 

 

Geachte klant,

Wij hebben uw verzoek in goede orde ontvangen. Wij gaan nu controleren of uw producten voldoen aan de voorwaarden van Telfort Compleet.
Uw voordelen worden daarna zo snel mogelijk geactiveerd. Let op: dit kan tot 1 maand duren.

Wij hebben de volgende gegevens ontvangen:

 

Straatnaam ××××
Huisnummer ××××
Postcode ×××÷÷
Plaatsnaam  
Telefoonnummer 1 068
E-mailadres  



Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw Telfort Compleet voordelen.
 

Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice


Hey @Meneersukkel, dan moet het goed komen 🙂 De order is bij ons binnen, en we gaan dit binnen 1 (factuur)maand verwerken. Mocht er iets niet volledig aan gegevens zijn aangeleverd, dan krijg je van ons bericht, anders wordt het automatisch verwerkt. Laten we daar vanuit gaan :)

Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, laat het weten. Dan gaan we dat alsnog (handmatig) verwerken!


Hey @Meneersukkel, dan moet het goed komen 🙂 De order is bij ons binnen, en we gaan dit binnen 1 (factuur)maand verwerken. Mocht er iets niet volledig aan gegevens zijn aangeleverd, dan krijg je van ons bericht, anders wordt het automatisch verwerkt. Laten we daar vanuit gaan :)

Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, laat het weten. Dan gaan we dat alsnog (handmatig) verwerken!

hallo @Nadia op de factuur staat periode van 8- 4 t/m 30-4 bedrag 40,25  -- > het is me onduidelijk waar dit bedrag vandaan komt. graag uitleg..

de maand hierna heb ik ditzelfde abb omgezet naar een 12 maanden pakket. op de factuur staat periode 1-5 t/m 31-5 met het bedrag van 52,50

verder zijn nog aansluitkosten 25,-

 

in eerder bericht hierboven zou het abonnement 36,50 zijn. en dan komt nog de korting waar je op reageert dit verwerkt moet worden van 7,50.

dit zijn dus 2 dingen die onjuist zijn. (het maandbedrag is onjuist, en de korting is vergeten of moet nog verwerkt worden.

 

 

 


Reageer