Skip to main content

Omdat ik voor langere tijd naar het buitenland zou gaan(lees buiten de EU) wilde ik graag mijn abonnement graag omzetten naar prepaid. Ik heb gebeld hierover en zou terug gebeld worden, dit is nooit gebeurd. Na zelf meerdere keren contact opnemen werd mij toegezegd dat het abonnement is omgezet naar prepaid. Echter krijg ik nog steeds facturen voor mijn abonnement. Ook staat in de app dat ik nog steeds een abonnement heb. 

Naast dat ik dus nu verplicht wordt om kosten te maken voor een abonnement welke tegen mijn wil in nog steeds loopt, word ik enorm op de kosten gejaagd wanneer ik dit telefonisch vanuit het buitenland zou moeten oplossen.

De kpn medewerker heeft mij verzekerd dat mijn abonnement omgezet is. Ik zou daar redelijkerwijs vanuit mogen gaan lijkt mij. Echter zit ik nu met de kosten en is contact met kpn erg ingewikkeld aangezien er geen mailcontact mogelijk is. 

Kan ik op andere wijze met kpn in contact komen dan bellen zodat deze fout hersteld kan worden?

Goedenavond @Leon Bouma en welkom hier op ons forum.

Allereerst excuses voor deze late reactie; op de een of andere manier lijkt het erop dat je topic tussen wal en schip is beland 😞 Ik kan me in ieder geval goed voorstellen deze situatie alles behalve wenselijk is dus goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. Ik snap ook dat je graag wil weten of je abonnement nu inmiddels echt is stopgezet/omgezet is naar prepaid. Maak je gebruik van de MijnKPN app? Daarin zou het ook te zien moeten zijn of je abonnement nu nog steeds actief is of dat deze inmiddels is omgezet naar prepaid. Je kunt ook zonder app rechtsreeks inloggen via onze website. Laat je me weten of dit voor de gewenste duidelijkheid heeft gezorgd?