Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN (ben daar al erg lang een trouwe klant) en het nieuwe toestel zou vorige week donderdag bezorgd worden. Echter heeft KPN de bestelling verkeerd geadresseerd en komt deze nu niet aan. Meerdere malen kreeg ik vanuit Post NL te horen dat deze de volgende dag afgehaald kon worden bij het Post NL punt maar op de dag zelf werd dit weer uitgesteld. Post NL geeft aan dat KPN als afzender en opdrachtgever een onderzoek moet laten instellen, maar KPN geeft aan dat zij dit niet kunnen doen zolang het pakket niet ‘bezorgd’ of geannuleerd is. Kortom, beide partijen zeggen iets anders en mijn nieuwe telefoon blijft maar ergens rondzwerven. 

@Kramer123, welkom hier. 

Het handigste is om even met ons te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. Heb je dat al gedaan?


@Alex van KPN Ik heb inmiddels zo’n 8 keer gebeld met jullie en er wordt geen oplossing geboden. Bij het verlengen van mijn abonnement en het afsluiten van het abonnement van mijn partner vanuit Vodafone. Er is geen adresverificatie gedaan door Jayden en zodoende is mijn bestelling naar ons oude adres verstuurd, terwijl wij bij jullie maanden geleden onze verhuizing hebben doorgegeven. Er wordt steeds beloofd dat we teruggebeld worden en dit is al zeker 4 keer niet gebeurd. Daarnaast wordt er door verschillende medewerkers verschillende informatie gegeven, eerst kon er geen onderzoek bij PostNL opgestart worden en toen door een andere medewerkers toch ineens wel. Jullie blijven aangeven dat dit probleem bij PostNL ligt, maar KPN heeft de bestelling naar een verkeerd adres gestuurd en zodoende verwacht ik ook een snelle oplossing vanuit jullie. Daarnaast is op aanraden vanuit jullie een abonnement door mij afgesloten met onbeperkt internet en mijn partner met 0 gb. Omdat mijn bestelling niet is geleverd gaan mijn abonnement niet in en zit mijn partner zonder internet omdat wij deze nog niet onderling kunnen delen.  


@Kramer123, dankjewel voor de verheldering. 

Zou ik ook mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â