Skip to main content

Goedenavond,

Wij zijn met het gezin momenteel op vakantie in Center Parcs Le Lac d’Ailette in Frankrijk. Afgelopen vrijdag (29-07) heb ik 40 euro betaald voor een Premium Hotspot. Het inloggen met onze toestellen is geen probleem, de kwaliteit daarentegen is dramatisch. In de ochtenduren werkt alles naar behoren, maar vanaf het begin van de middag is de verbinding amper beschikbaar. Daarnaast is de verbinding tussen het einde van de middag tot en met middernacht helemaal niet meer beschikbaar. 

Het lijkt mij niet de bedoeling dat wij 40 euro betalen voor deze dienst en er dan amper gebruik van kunnen maken. Daarnaast kwam ik erachter dat het gebruik van Premium Hotspots gratis is voor KPN klanten. Wij hebben een televisie & internet abonnement bij KPN.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Bas

Hallo @Bas R. ,

Hier op het forum kan je hiermee niet geholpen worden. 
 

Heb je hulp nodig?

Kijk voor meer informatie op kpn.com/hotspots, stel jouw vraag bij de receptie of neem contact op met de Servicedesk. De Servicedesk is 24 uur per dag bereikbaar en meertalig.

 

Je  zult hiervoor dus contact moeten opnemen met de Servicedesk of via de receptie van jouw vakantiepark.