Skip to main content

Ik heb sinds kort kpn omdat ze telfort hebben overgenomen. Nu heb ik 0 mb instap abonnement gedaan en kan je daarna aanpassen naar onbeperkt. Maar ik kan al weken niets veranderen. Ze hebben me voor gehouden en gezegt bij wat je afsluit kan je altijd weer terug vallen. Als je genoeg mbs hebt of niet meer nodig bent. Maar dit is klare onzin van kpn. Wertk gewoon niet. Mvg

Hallo @De koerier,

Wat is sinds kort? Je kan eenmaal per maand je abonnement wijzigen naar hoger of lager verbruik. Als je abonnement te nieuw is kan het zijn dat je nog even geduld moet hebben voordat dit mogelijk is. 


Ja Okey bedankt voor het antwoord. Echter hebben ze me niet verteld dat dit zo was. Nu geen mbs meer. En alles van telfort is ook weg. Toppers


Hallo @De koerier,

Hoelang heb je het abonnement dan precies? Na een maand kun je zo veel aanpassen als je wil via MijnKPN. 


Ha @De koerier, welkom! Wat jammer dat je hier niet over geïnformeerd hebt! Je zult inderdaad even een maand moeten wachten, ben ik bang! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat je het dan weten?