Skip to main content

Beste allen,

 

Ik was heel blij met de inruilactie van KPN en had voor mijn bestelling van mijn iPhone 14 gecheckt dat ik mijn oude iPhone 6 Plus met de 75€ Bonus kon inruilen. Dit was toen mogelijk. Toen ik mijn nieuwe iPhone uiteindelijk heb gekregen was de website veranderd en kan het nu niet meer. Dit toestel valt niet onder de geaccepteerde toestellen en opeens is dan ook de bonus verdwenen. Heel spijtig. Toen contact opgenomen met Recommerce. Zij hebben beloofd het uit te zoeken, maar helaas zonder effect.

Nu heb ik onder de belofte van KPN dat je dus op elk telefoon wat je inruilt de 75€ bonus krijgt en na check mijn nieuwe iPhone gekocht. Achteraf lijkt de inruilactie heel beperkt geldig te zijn op enkele iPhone modellen en verandert ook nog per dag afhankelijk welke toestellen Ecommerce nodig heeft. Ik ben hier niet tevreden over en hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

 

Met veel dank en vriendelijke groeten,

 

Andreas

Goedenavond @Andreas71, welkom op ons forum!
Ik vrees dat ik hier helaas niet echt een oplossing voor heb. Deze dingen kunnen veranderen maar dit loopt ook echt allemaal via Recommerce zelf.
Meer informatie hierover kun je vinden op onze website en ons topic: