Skip to main content

Goedendag,

Ik heb 2 vragen maar zal ze beide apart stellen. Voor onze dochter heb ik een Kids Sim abonnement afgesloten omdat wij alles van KPN hebben, zo dus hussel korting van 5 euro zouden ontvangen en MB’s met haar zouden kunnen delen. Super voordelig!

Maar nu zie ik staan dat er morgen voor het abonnement een bedrag van 14,50 afgeschreven gaat worden terwijl het met de korting 9,50 zou moeten zijn… Tevens zie ik nergens de mogelijkheid in mijnKPN om mijn Mb’s met haar te delen, ik kan ze vooralsnog alleen delen met mijn man.

Wat gaat hier fout?

Zie hier het afgesloten Kids Sim abonnement:

 

Ik hoor graag van jullie, groeten Aster Barnes

Dit zijn twee aparte vragen die wel direct met elkaar in verband staan. Het Kids sim abonnement is niet aangemeld voor Hussel. Hierdoor mis je de korting én kun je geen MB's delen. De oplossing:  De Kids Sim hier even aanmelden https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Bedankt voor het snelle antwoord! Ik heb haar Kids Sim geprobeerd aan te melden de link die je zojuist gaf maar krijg het volgende antwoord:

Aanmelden voor KPN Compleet lukt (nog) niet

 

Ik heb daarna nog een keer de gegevens gecontroleerd maar helaas….

Wat kan ik nu doen?


Even bellen met 0800-0402. Zij kunnen de aanmelding ook doen. Kan eventueel ook via chat of hier op het forum door een moderator. Wil je wachten op een moderator, zorg dan dat je profiel aangevuld is met je persoonlijke gegevens (alleen in te zien door moderators).


Graag door een moderator (zit op kantoor dus kan niet bellen). Ik zorg dan mijn profiel is aangevuld.


Wanneer krijg ik een melding dat het gelukt is? Ik zie helaas nog geen verandering in het MB's delen of het abonnement.


Welkom op het forum @Aster Barnes. Het is helaas erg druk op het forum. Daarom dat je nu pas een reactie krijgt 😞. Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, waarvoor dank! Voor de Kids sim heb ik nu dan de Husselvoordelen geactiveerd. Je kunt dus nu MB's delen en de extra korting wordt met terugwerkende kracht verwerkt.

Heb je nog vragen stel ze gerust.