Skip to main content

Ik vroeg mij af waarom de kpn klantenservice mij al 3 dagen in de avonduren belt. Als ik opneem geen antwoord. 🤔

Welk nummer ziet u in beeld? Als u 0800-0402 ziet vind ik het vreemd klinken.


Als KPN jou belt dan zal dat altijd anoniem zijn dus denk ik niet dat jij door klantenservice gebeld wordt.


....


Hi @Ovidius!

Dat is inderdaad vreemd en ik kan het zo niet 1, 2, 3 verklaren. Kan het zijn dat je iets bij ons besteld hebt of dat je een storing hebt met je diensten en een monteur op afstand kan bellen?
Wat is het telefoonnummer wat je in je display ziet staan?

Er zijn inderdaad afdelingen bij ons die werken met afgeschermde nummers, maar ook afdelingen die bellen met een 088 nummer. Ik heb hier een lijst met veel gebruikte telefoonnummers door verschillende afdelingen van KPN: Veel gebruikte telefoonnummers


Dit nummer +31887751021


Ik durf zo niet te zeggen wat voor nummer dit van ons is. Je hebt niks besteld verder bij ons? Mocht het telefonische verkoop zijn dan kan ik jou hiervoor wel afmelden. Als je dan jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?


Dat nummer moet je toch kunnen achterhalen lijkt mij? Wel slecht, dit moet toch zo uit te zoeken zijn,.. Misschien een extern bureau die ervan gebruik maakt die door jullie is ingehuurd?


Dat nummer moet je toch kunnen achterhalen lijkt mij? Wel slecht, dit moet toch zo uit te zoeken zijn,.. Misschien een extern bureau die ervan gebruik maakt die door jullie is ingehuurd?

Is sowieso een nummer van ons en ik ben al aan het navragen welke afdeling dit nummer gebruikt :slight_smile:


Ik was in de veronderstelling dat het oplichters waren vanwege het late tijdstip van bellen. Je weet het tegenwoordig niet meer....:sob:


 

Ik was in de veronderstelling dat het oplichters waren vanwege het late tijdstip van bellen. Je weet het tegenwoordig niet meer....:sob:

 

Ik snap inderdaad heel goed die gedachte! Het is inderdaad een sales afdeling van ons. Komt omdat je waarschijnlijk of alleen vaste diensten hebt van ons of alleen mobiel. Ik kan je hiervoor afmelden mocht je willen. 


Neen dat is niet nodig, bedankt voor je tijd.