Skip to main content

Bij het leveren van mijn telefoon had de bezorger een leeg doosje bij zich. deze heb ik geweigerd op advies van postnl. Dit gebeurde afgelopen maandag. Na inmiddels tientallen telefoontjes met kpn en postnl komt het er op neer dat ik pech heb en kpn me gewoon laat zitten wachten tot over, schrik niet, 20 dagen!! de case tussen kpn en postnl verlopen is. Daarna zou mijn bestelling pas geannuleerd kunnen worden. Tot die tijd kunnen ze niks doen zeggen ze. Hier ga ik niet mee akkoord. Ik moet nu gebruik maken van een oud tijdelijk toestel omdat mijn vorige telefoon afgelopen weekend gelijk verkocht is. Iemand ooit zoiets naars meegemaakt waarbij alle medewerkers van kpn je gewoon laten zitten en zeggen dat ze je niet gaan helpen?!

Hoi @Baskemps en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk ontzettend zuur en ik snap ook dat je hier niet blij mee bent. Wel is het zo dat zo'n onderzoek inderdaad 20 (werk) dagen kost. Het gaat om dure apparaten en daarom moeten we zorgvuldig omgaan met dit soort zaken. Daarnaast willen we zeker weten dat als er iemand inderdaad toestellen onrechtmatig in beslag neemt dat die persoon gevonden wordt en dat we de gepaste acties ondernemen. Dus het is inderdaad zo dat het onderzoek eerst afgerond zal moeten zijn voor we een nieuwe telefoon op kunnen sturen. Ik begrijp best dat dit niet het antwoord is waar je op zit te wachten maar met alle goede wil van de wereld kan ik er ook niet iets anders van maken of dit proces voor je versnellen, het spijt me.


Hallo @Baskemps bij een gestolen auto wordt ook pas minimaal na 30 dagen uitbetaald, mits je daarvoor verzekerd bent natuurlijk.

Zulke netelige kwesties kosten nu eenmaal tijd.

Â