Skip to main content
Beantwoord

KPN medewerker zegt dat ik maar beter kan overstappen naar Vodafone met iPhone 11

• February 28, 2025
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Hoi

Het advies van call center medewerker Brendan (28-2-25 , gesprek gestart om 15:37):

"Ga maar naar Vodafone. Daar doet je Iphone 11 het wellicht beter"

Wow!! Wel zo eerlijk van Brendan! 

Dat mijn Iphone 11 al maanden slecht bereik heeft ( blijkbaar een bekend probleem binnen KPN , ligt niet aan de klant of aan het toestel, maar aan "updates" die niet meer komen), dat is toch probleem van de klant. Brendan vindt dat verder niet vervelend voor de klant. Want tsja, de telefoon is toch al 2, 5 jaar oud. Wat zeur je nou klant??

Is dit de nieuwe approach naar jarenlange klanten die het volledige dienstenpakket (TV+internet + 3x mobiel) van KPN afnemen???

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@pilypil. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je niet tevreden bent over de reactie die je kreeg. Dit is niet hoe we met onze klanten om willen gaan.

Om je probleem op te lossen, kun je je iPhone 11 laten controleren door onze reparatiepartner. Zij kijken het toestel na en sturen het terug of vervangen het als het nodig is.

Dit kun je doen:

1. Ga naar https://reparatie.kpn.com
  2. Klik op 'Toestel laten repareren'
  3. Kies 'Geen gsm-netwerk'
  4. Vul je gegevens in
  5. Check je e-mail (en spammap) voor de verzendinformatie

Als je toestel kapot is, krijg je een vervangend toestel. Is er niets mis, dan sturen we het kosteloos terug.

Nogmaals sorry voor je ervaring. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 28, 2025

Vul even uw forumprofiel in, dan kijkt een moderator met u mee. Een antwoordt is er doorgaans binnen 1 tot 3 dagen. Verder is er inmiddels gewoon een standaard oplossing voor de iPhone 11’s welke zijn getroffen door de netwerk storing. Mogelijk was Brendan daar niet van op de hoogte.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2025

Dank, ik heb mijn kpn -id ook gekoppeld.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hoi ​@pilypil. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je niet tevreden bent over de reactie die je kreeg. Dit is niet hoe we met onze klanten om willen gaan.

Om je probleem op te lossen, kun je je iPhone 11 laten controleren door onze reparatiepartner. Zij kijken het toestel na en sturen het terug of vervangen het als het nodig is.

Dit kun je doen:

1. Ga naar https://reparatie.kpn.com
  2. Klik op 'Toestel laten repareren'
  3. Kies 'Geen gsm-netwerk'
  4. Vul je gegevens in
  5. Check je e-mail (en spammap) voor de verzendinformatie

Als je toestel kapot is, krijg je een vervangend toestel. Is er niets mis, dan sturen we het kosteloos terug.

Nogmaals sorry voor je ervaring.