Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik ben opzoek naar een manier om mijn binnenkort aflopende mobiel abonnement om te zetten naar een prepaid nummer. Het abonnement is namelijk niet meer nodig maar het nummer wil ik wel behouden via deze weg. 

Waar kan ik dit doen ? 

Hallo @Bullit_ , dit wordt beschreven op de KPN website op de volgende pagina:

https://www.kpn.com/prepaid/nummerbehoud.htm

Je gaat hiervoor naar een KPN winkel of belt met 0800-0402.


@Bullit_ Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat RBxx je al op weg heeft geholpen! Is alles gelukt? 


@Bullit_ Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat RBxx je al op weg heeft geholpen! Is alles gelukt? 

Ik heb die link bekeken, hier staat alleen, Stap je over van een andere provider naar een KPN Prepaid SIM-kaart? 

In mijn geval stap ik niet over van een andere provider maar gaat het gewoon om een KPN mobiel abonnement die bijna verloopt en daarna door moet gaan als prepaid. 

Volg je hiervoor hetzelfde stappenplan of moet dit op een andere manier? 


Ik ga ervan uit dat het proces hetzelfde is. Alleen is er geen ‘andere’ provider bij betrokken.
Overleg anders even met klantenservice via 0800-0402.


@Bullit_ Dan zal het oude abonnement inderdaad formeel beëindigd moeten worden en het nummer dan aan een prepaid moeten worden overgedragen. Je kan dan inderdaad het beste even bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402. Dan maken mijn collega's dat meteen voor je in orde!