Skip to main content

Mijn zus is gehandicapt en ik probeer de kpn te bereiken uit het buitenland (australie). Dat is vrijwel onmogenlijk. Ze kreeg een factuur voor een bestelling op 4 sept 2023 bestelnummer: ***** die ze naar haar zeggen niet besteld heeft. De KPN is telefonisch niet te bereiken vanuit het buitenland.  Het enige is dat je on line een klacht kan indienen. Geweldig zo’n telefoon maatschappij die je niet kan bellen… (vanuit het buitenland).

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt & gegevens vewijderd i.v.m. privacy

Hallo @Ludo de Lathouder KPN is vanuit het buitenland op diverse wijzen te bereiken:

+31612001200, Facebook of X voorheen Twitter


Dat nummer gaat over mobiele telefoons en dat heb ik natuurlijk geprobeerd. Bovendien ga ik niet mobiel bellen naar nederland met een australisch nummer. Feesboek en X zijn geen telefoon nummers. Ik heb on line een klacht ingediend. Dat was nog een van de betere oplossingen… Als je na 1 ½ uur zoeken nog geen goed contact nummer gevonden hebt is er iets mis toch?…...


KPN is voor vaste aansluitingen en diensten inderdaad alleen bereikbaar vanuit Nederland. Via 0800-0402. 

Echter zouden ze je vanuit +316 1200 1200 wel moeten kunnen verbinden met de helpdesk voor vaste diensten.

Zet zoveel mogelijk gegevens, van je zus, in het profiel hier.

In het tekstvak “persoonlijke opmerkingen” kun je enige uitleg geven over hoe en wat. Gebruik interpunctie want er is (verder) geen opmaak mogelijkheid.

Dan kan de kpn moderator dit vast lezen als ie hier komt. Hun wachtrij is echter wel zo'n 3 dagen.