Skip to main content

IkĀ probeer al dagen een vervangende simkaart te bestellen.
Ik krijg steeds een melding dat de server overbelast is, zelfs op zondagmorgen!
En als het wel lukt, krijg ik de mededeling dat ik geen simkaart kan bestellen. Punt!?
Het telefoonnummer van KPN werkt met een intelligente maar strak geprogrammeerde computer. Die stuurt je heel beleefd weer naar de website.Ā 
Wat is hier aan de hand?

Ha @Jan-Hein de Wit, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zo moeilijk is! Hoe probeer je dat te doen? Via onze website? Heb je het via MijnKPN geprobeerd? Je kunt er ook eentje ophalen in de winkel. Mocht je dat, bijvoorbeeld vanwege Corona, niet willen, dan kan ik er ook eentje voor je bestellen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, klantnummer, huidig simkaartnummer, postcode + huisnummer Ć©n de laatste drie cijfers van je rekeningnummer?


Dag Marcia. Dank voor je reactie.
Het gaat om het prepaid toestel van mijn vrouw. Haar simkaart past niet meer in haar nieuwe toestel. Zij is niet handig in die dingen. Ik dacht dat ik het wel even zou kunnen fiksen. Niet dus! Niet via de website, niet via haar MijnKpn, niet via 0800-0402ā€¦
Kan ik haar lid maken van het forum en dan haar 06 in haar profiel en kan zij (ik namens haar) dan een PB sturen naar jou? Het klinkt allemaal erg omslachtig, maar ik wil graag dat het wordt opgelost.Ā 
Ik hoop dat je haar en mij verder kunt helpen.
Ā 


Ahh prepaid,Ā dat gaat net even anders. Dat kan via deze pagina of de winkel.

  • De kosten voor een vervangende SIM-kaart zijn ā‚¬ 4,99. Dit bedrag wordt verrekend met het beltegoed dat je zelf hebt opgewaardeerd. De gratis ontvangen beltegoeden kan je hiervoor niet gebruiken.
  • Je houdt je mobiele nummer en het resterende prepaid-tegoed van je oude SIM-kaart.
  • Je ontvangt een 3-in-1 SIM-kaart welke is geschikt voor elk toestel. Dit is een 'uitdrukbare' SIM-kaart waar zowel een normale, een micro als een nano SIM-kaart in zit.

Dankjewel Thomas!
Het is gelukt na 3 dagen zoeken en klooien op de website.
Ik zal niet met je in discussie gaan dat het een slechte zaak is dat KPN de prepaid-klanten een beetje laat stikken, omdat ze liever abonnementen verkopen.
Ik snap echt wel dat jij daar niet over gaat.
Dus bedankt!


Ah, fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is. Sorry voor het ongemak. Ik zal ook je onvrede doorgeven.