Skip to main content

Ik kreeg bericht van een online game service dat ik een abonnement zou hebben afgesloten (mijn zoontje mocht even op mijn tel), betaling via KPN pay. Bij nakijken staat deze service bij mij helemaal niet aan (zoals gewenst), maar ik kan t dus ook niet uitzetten! En er is wel 10,- afgeschreven, wat maandelijks herhaald gaat worden. @ KPN: graag jullie oplossing en ook vind ik dat ik recht heb op restitutie van het afgeschreven bedrag.

Vriendelijke groet,

I.Heijnen

Hoi @I.Heijnen, welkom bij ons op het forum. Als KPM Pay niet aanstaat zou je daar ook geen betalingen mee moeten kunnen doen. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook voor je kijken wat ik kan zien hierover. 

 

Je kunt ook alvast bij de app/dienst waar je zoontje iets bij afsloot kijken, als het een maandelijks iets is zal je dat daar ook moeten kunnen stoppen. Of via de App/Play Store, afhankelijk of je een iPhone of Android toestel hebt.


Beste Jasper,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Ik heb n iPhone. Zowel bij mijn betaalmethoden, als bij de ‘providor’ van de game staat er niets geregistreerd wat ik kan annuleren/opzeggen. Zie bijlagen. 

fijn als je me verder kunt helpen. 
 

vriendelijke groet,

 

Iris Heijnen

ke groeten, 

 

Iris Heijnen


Dank je voor de gegevens @I.Heijnen. Zo te zien staat KPN Pay inderdaad niet aan, daar komen de kosten dus niet vandaag. Zo te zien is er een sms gestuurd voor (of door) dat spel, en zijn de kosten daarvoor in rekening gebracht. Wat voor spel het precies is of wie daar achter zit is voor mij niet te zien. Als jouw zoontje weet welk spel het was zou je contact met hen kunnen opnemen op dat abonnement te laten stoppen. Aanvullend kan je ook bij Payinfo.nl kijken, dat is een centrale plek waar premium (betaalde) sms-diensten bijgehouden worden. Als je daar inlogt en kijkt kan je het als het goed is ook stoppen.