Skip to main content
Vraag

KPN Pixel 11 Pro XL niet leverbaar ondanks ‘op voorraad’: inruilbonus €400

• September 2, 2026
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Beste KPN,

​Gisteren (1 september 2026) heb ik mijn contract verlengd met een Google Pixel 11 Pro XL 512GB Olive (bestelnummer:xxx). Op de website stond op dat moment duidelijk vermeld: 'Op voorraad, voor 21:00 besteld is morgen in huis'. Vanmorgen ontving ik echter bericht dat het toestel niet leverbaar is en dat er geen levertijd bekend is.

​Deze verlenging is gekoppeld aan de inruildeal via jullie partner Recommerce (aanvraag:xxx), inclusief de € 400,- inruilbonus voor de Pixel 11-introductieactie. Mijn huidige Pixel 10 Pro XL kan ik uiteraard pas overzetten en versturen zodra KPN mijn nieuwe telefoon daadwerkelijk levert.

​Aangezien Recommerce strikte inlevertermijnen hanteert, vraag ik jullie:

1. ​Wat is de concrete indicatie voor de volgende voorraadlevering van de Pixel 11 Pro XL 512GB Olive?
  2. ​Zwart-op-wit te bevestigen dat KPN garandeert dat de € 400,- inruilbonus en de inruilwaarde via Recommerce niet vervallen door deze aan KPN te wijten vertraging.

P.S. Elke willekeurige andere kleur op voorraad vind ik ook prima. 

​Ik zie jullie reactie tegemoet.

​Met vriendelijke groet,

​L

Bestelnummer:xxx

admin: privacygevoelige informatie afgeschermd

6 reacties

• Auteur
  • Topper
  • September 5, 2026

Geen reactie? Lijkt een beetje op geen telefoon, want ik heb geen idee wanneer ik deze ga ontvangen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@frx, welkom op onze community. Deze community is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Als je liever direct contact met de klantenservice hebt kun je hiervoor een belafspraak maken via deze pagina.

Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder en vermoed ik dat je al een collega gesproken hebt of meer informatie hebt over de levering.
Heb je al een zich top wanneer je het toestel gaat krijgen? 

• Auteur
  • Topper
  • September 8, 2026

Nog van niemand iets gehoord en nog geen idee wanneer ik mijn telefoon ga ontvangen. Klantenservice kon alleen helpen met annuleren en had verder ook geen idee van een extra inruilbonus die genoemd is bij bestellen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Mijn collega's moeten je ook kunnen vertellen of er een verwachte leverdatum is als die beschikbaar is. Wat betreft de inruilbonus, dat loopt via Recommerce dus kunnen we weinig over zeggen maar de inlevertermijn daavoor is twee weken na levering van je toestel. Niet na het bestellen van je toestel.

• Auteur
  • Topper
  • September 9, 2026

Geen informatie beschikbaar vanuit klantenservice voor een leverdatum, ook geen optie of ik een andere kleur wil die op voorraad is of ander GB. 

Wat vooral belangrijk was is op de laatste dag van de actie zo veel reclame maken voor de telefoon terwijl je er maar 10 op voorraad hebt. Voelt lichtelijk frustrerend voor iemand die al 20 jaar bij KPN zit. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat schiet ook niet op, mijn collega's moeten dat gewoon kunnen opzoeken, ik zal deze feedback meenemen.

Ik lees dat specifiek jouw toestel; Google Pixel 11 Pro XL 512GB Olive verwacht wordt in oktober. Op dit moment zijn ze niet op voorraad. De andere kleuren zijn wél direct leverbaar. Nou kun je helaas niet binnen een bestelling wisselen van kleur of type, daarvoor moet de hele bestelling geannuleerd worden en opnieuw geplaatst. Eventuele afgesproken kortingen komen daarbij ook te vervallen.