Skip to main content

Beste,

Sinds 2 oktober heb ik KPN Service +, dit omdat het zakelijk gezien fijn is 7 dagen in de week ondersteuning te kunnen krijgen, ik zou een vast contactpersoon krijgen, en een apart nummer in de Mijn KPN app kunnen vinden, dit is helaas niet het geval, en wanneer ik KPN zelf bel wordt mij verteld dat er ook geen apart nummer is, wat is hierin nu dus waar?

 

Ook denk ik na over een nieuw nummer, en hoorde ik dat wanneer je contact opneemt met de klantenservice, dit direct zonder extra bijkomende kosten man worden geregeld, is dit waar? En wat behoudt ik qua voicemails, contacten en WhatsApp gesprekken, en wat niet?

 

Graag iemand die mijn vragen kan beantwoorden.

 

 

https://www.kpn.com/zakelijk/internet/service-plus.htm


Hoi @Raspberry,

Dat is inderdaad wat ik heb afgesloten, en ook op de link die jij stuurde staat dus dat je een vast contactpersoon krijgt, maar ik zie geen mobiel of vast nummer in de Mijn KPN staan helaas


@R97 Jouw telefoonnummer moet in MijnKPN als contactpersoon staan. Indien je de klantenservice (08-20u) bel vanuit deze geregistreerde nummer, wordt je automatisch verbonden met Service Plus


Gewoon 0800-0402. Je nummer moet bekend zijn, wordt dan herkent, en je komt vanzelf bij de service plus desk. En de juiste persoon als die dienst heeft. Want die werkt ook geen 12 uur per dag 7 dagen. 

Automatisch doorverbinden met een expert van KPN Service Plus? Bel met het mobiele of vaste nummer dat in MijnKPN staat als contactnummer

Van 20.00 tot 8.00 alleen voor storing. 


Gewoon 0800-0402. Je nummer moet bekend zijn, wordt dan herkent, en je komt vanzelf bij de service plus desk. En de juiste persoon als die dienst heeft. Want die werkt ook geen 12 uur per dag 7 dagen. 

Automatisch doorverbinden met een expert van KPN Service Plus? Bel met het mobiele of vaste nummer dat in MijnKPN staat als contactnummer

Van 20.00 tot 8.00 alleen voor storing. 

 

Hoi @PeterG 

KPN Service Plus is elke dag bereikbaar van 08:00 tot 22:00 uur, dus twee uur langer dan dat jij nu aangeeft in je reactie.
Ik heb zelf ook maanden lang KPN Service Plus gehad (losse optie voor 5,- euro per maand), en belde ook vaak tussen 20:00 en 22:00 uur omdat het dan vaak rustiger was en je gelijk iemand aan de lijn kreeg.

Helaas werkt het direct doorverbinden ook niet, en moet je nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende inspreken: doorverbinden met KPN Service Plus.

Het zou veel handiger en overzichtelijker zijn geweest, als KPN Service Plus zijn eigen directe telefoonnummer zou krijgen, dan hou je het ook gescheiden van de reguliere klantenservice.


In de informatie op de site staat tot 20:00 uur. Dus houd ik dat vooralsnog maar aan@Michel.uit.Arnhem . 

https://www.kpn.com/zakelijk/internet/service-plus.htm

 


@PeterG Ik heb eind van de middag contact gehad met KPN en het is mij nu duidelijk. 
Wanneer je KPN Service Plus hebt kan je gewoon naar 0800-0402 bellen en hoor je automatisch door te worden verbonden naar de Service Plus afdeling, bij mij gebeurt dit helaas nog niet automatisch en moet ik hiervoor Woensdag terugbellen. 
 

Wel zien ze wanneer je belt in je account het wat hun noemen “Service Plus” logo staan, en verbinden ze je handmatig door. 
 

Er is dus geen apart nummer, en geen vast contactpersoon, de medewerker gaf aan dat ze wel graag een apart nummer voor KPN Plus zouden wensen, maar dit niet kan en/of mag. 
 

 


In de informatie op de site staat tot 20:00 uur. Dus houd ik dat vooralsnog maar aan@Michel.uit.Arnhem . 

https://www.kpn.com/zakelijk/internet/service-plus.htm

 

Hoi @PeterG 

Ik zie het staan inderdaad, maar vindt dit ook erg vreemd kan ik je zeggen.
Want voor zakelijke klanten is KPN Service Plus maar tot 20:00 uur bereikbaar, terwijl voor de consumenten het wel geopend is tot 22:00 uur.

Link naar KPN service plus voor de consument: KPN Service Plus (Consumenten)

Dit is ergens niet eerlijk natuurlijk, dus waarom voor ons wel tot 22:00 uur? maar voor de zakelijke klanten maar tot 20:00 uur?

Conclusie: zowel jij als ik zelf hebben dus gelijk.


Hoi @R97, welkom op onze community!
Ik zie al een hoop informatie voorbij komen, er is in ieder geval verschil tussen Service Plus voor consumenten en bedrijven.
Je krijgt niet zozeer een vast contactpersoon maar als je met een issue belt en bijvoorbeeld teruggebeld moet worden zal dezelfde medewerker je terugbellen als dat mogelijk is. Zo hoef je niet steeds het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

We hebben hier destijds een handig topic over geschreven:

 


Reageer