Skip to main content

Hoi , 

 

Ik ben geen klant bij KPN, maar ik krijg nu op mijn nieuwe mobiele nummer een KPN Shortcode om te laten weten dat er gewerkt wordt aan het netwerk.

 

Hoe kan dit uitgezet worden?  

 

Alvast bedankt

Ruben 

Mogelijk ben je klant bij een provider die gebruik maakt van het kpn mobiele netwerk.


Mogelijk ben je klant bij een provider die gebruik maakt van het kpn mobiele netwerk.

Nee, ik zit bij Hollands nieuwe die zit op het netwerk van  Vodafone


Mogelijk ben je klant bij een provider die gebruik maakt van het kpn mobiele netwerk.

Nee, ik zit bij Hollands nieuwe die zit op het netwerk van  Vodafone

En bij welke provider zit je voor (niet mobiel) internet ?


En thuis? Ook geen kpn? Want ook dan stuurt kpn naar het bij hen bekende telefoonnummer een melding van onderhoud.

Indien ook thuis niet:

 

OEPS. Zit tussen vraag en antwoord in…..

 


Mogelijk ben je klant bij een provider die gebruik maakt van het kpn mobiele netwerk.

Nee, ik zit bij Hollands nieuwe die zit op het netwerk van  Vodafone

En bij welke provider zit je voor (niet mobiel) internet ?

Ziggo


En thuis? Ook geen kpn? Want ook dan stuurt kpn naar het bij hen bekende telefoonnummer een melding van onderhoud.

Indien ook thuis niet:

Vul in je forumprofiel je NAW in. En bij mobiele nummer je 06. Een moderator kan dan de techneuten in het systeem laten duiken om je nummer uit de lijst te verwijderen.

 

Nee, had vroeger KPN maar zit nu bij Ziggo.

Maar dit nummer is nooit bekend geweest bij de KPN, want bij overstappen heb ik een nieuw nummer genomen.


Vul in je forumprofiel je NAW in. En bij mobiele nummer je 06. Een moderator kan dan de techneuten in het systeem laten duiken om je nummer uit de lijst te verwijderen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hi @Ruben Hadders, welkom op het forum. 

Ik weet al hoe dit komt. Ik zie dat je ingevulde als contactnummer is opgegeven bij een onderneming in Den Haag die wél klant bij ons is. Komt jou dit helemaal niet bekend voor? Dan ga ik dit uiteraard aanpassen. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @Ruben Hadders, welkom op het forum. 

Ik weet al hoe dit komt. Ik zie dat je ingevulde als contactnummer is opgegeven bij een onderneming in Den Haag die wél klant bij ons is. Komt jou dit helemaal niet bekend voor? Dan ga ik dit uiteraard aanpassen. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex, 

 

Nee is mij niet bekend, ik werk ook niet in den Haag. Graag dit aanpassen aub. 

 

Alvast bedankt!

 

Groeten Ruben


Hi @Ruben Hadders, welkom op het forum. 

Ik weet al hoe dit komt. Ik zie dat je ingevulde als contactnummer is opgegeven bij een onderneming in Den Haag die wél klant bij ons is. Komt jou dit helemaal niet bekend voor? Dan ga ik dit uiteraard aanpassen. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex, 

Nee is mij niet bekend, ik werk ook niet in den Haag. Graag dit aanpassen aub. 

Alvast bedankt!

Groeten Ruben

Duidelijk, ik heb het bij deze aangepast.