Skip to main content

Al vanaf begin 2020 zijn alle mobiele abonnementen van Telfort overgenomen door KPN. “ voor u veranderd er niets “ is het motto. Nu wil ik mijn Oude Telfort abbonment graag overzetten naar KPN unlimited. Tja ...dat mag niet van KPN. Nou in de Telfort tijd was upgraden naar een duurder abonnement nooit een probleem.. nu dus wel!!!.  De overgang en service naar KPN is dus niet zo goed als bij Telfort helaas. Jammer dat je je abonnement uit moet zitten na vele jaren trouwe Telfort klant.

Enige oplossing is een abonnement bij KPN met verplicht een toestel...die kosten heb ik geen zin in.

Hier kan KPN nog wel wat verbeteren in hun dienstverlening

Hallo @Stevelowland , als ik inlog in MijnKPN, zie ik dat de TFT-bundels tot 10.000MB gaan binnen het TFT-pakket, is dat niet een optie voor je?

TFT bood nooit ‘ongelimiteerd’ aan, daarvoor moet je dan echt naar een ‘echt’ KPN-abo met demet de overeenkomstige voorwaarden en prijzen, de keus is aan jou.

Maar als ik het goed lees heb je nog een vast contract lopen bij TFT, inderdaad, dat moet je eerst ‘uitzitten’ of afkopen.

 

 


Hoi @Stevelowland, welkom bij ons op het forum. Binnen de contractperiode van het abonnement kan je het wijzigen naar de verschillende varianten die bij die generatie van het abonnement horen. Dat heeft niets te maken met het feit dat het een Telfort abonnement is. Als iemand bijvoorbeeld nog een KPN Zorgeloos mobiel abonnement binnen de contractperiode heeft, kan diegene ook niet overstappen naar het onbeperkte Hussel abonnement. Nadat je contract is afgelopen kan je zo'n wijziging wel doen, bijvoorbeeld als een verlenging.