Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb ook een vraag over de toestelkosten die in rekening gebracht worden na de 24 maanden dat het abonnement loopt.

Ik had tot voor kort ook een KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS3 abonnement en heb het formulier (waar hierboven over wordt gesproken) op de website ingevuld. Nu lees ik hier dat ik (waarschijnlijk) het verkeerde formulier heb ingevuld. Volgens mij hadden de kosten na 24 maanden moeten dalen, dat is echter niet gebeurd.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hoi, Sander. Welkom op het KPN forum. Goed mogelijk dat je het verkeerde formulier hebt ingevuld. Geen probleem, ik kijk het wel voor je na.  En als het nodig is, geef ik namens jou de juiste gegevens door aan mijn collega's van de afdeling contracten. Je wordt dan spoedig telefonisch door ze benaderd voor een oplossing. Heb jij de gegevens voor mij? Je kunt de naam van de contractant, postcode & huisnummer, mobiele nummer en klantnummer aanvullen in je forumprofiel. Geef het hier even aan als je dat hebt gedaan, dan kan ik er werk van maken :)


Hoi, Sander. Welkom op het KPN forum. Goed mogelijk dat je het verkeerde formulier hebt ingevuld. Geen probleem, ik kijk het wel voor je na.  En als het nodig is, geef ik namens jou de juiste gegevens door aan mijn collega's van de afdeling contracten. Je wordt dan spoedig telefonisch door ze benaderd voor een oplossing. Heb jij de gegevens voor mij? Je kunt de naam van de contractant, postcode & huisnummer, mobiele nummer en klantnummer aanvullen in je forumprofiel. Geef het hier even aan als je dat hebt gedaan, dan kan ik er werk van maken :)

Goedemorgen Nadia,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens ingevuld. (ik heb mijn mobiele nummer bij persoonlijke opmerkingen neergezet)

Met vriendelijke groet,

Sander


Hey @Sander_1980, je had inderdaad het verkeerde formulier ingevuld. Geeft niks, kan gebeuren. Heb inmiddels de juiste papierwerk voor je ingevuld. Zoals beloofd wordt je binnen 10 werkdagen gebeld :) 

Ps. leuk nieuw toestel heb je uitgekozen. veel plezier met je nieuwe Galaxy! :sunglasses:  


Hah, @Sander_1980. Is het opgelost? Ik ga er vanuit dat mijn collega's inmiddels contact met je hebben opgenomen  :)


Hah, @Sander_1980. Is het opgelost? Ik ga er vanuit dat mijn collega's inmiddels contact met je hebben opgenomen  :)

Goedemiddag Nadia, ik heb bericht ontvangen!  De teveel betaalde toestelkosten worden verrekend met de factuur van mei of juni.

Bedankt voor de ondernomen actie van jullie zijde!

 

Mvg,

 

Sander


Yes! Fijn om te lezen dat alles netjes is afgehandeld. Dank voor je terugkoppeling, @Sander_1980. Dan kan ik het topic met een gerust hart sluiten :) 


Reageer