Skip to main content

ik heb een bericht gekregen dat ik mijn mobile verhuizing moest door geven van mijn mobile abonnement ik heb dat in het begin doorgeven mijn nieuwe adres maar het moet schijn baar anders worden doorgeven op mijn abonnement staat mijn nieuwe adres ik weet niet wat ik nog meer moet doen het abonnement staat op mijn nieuwe adres kunt U mij zeggen waar ik het nog moet veranderen

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hi @Truus Gertruda Stassen! Wat is zo’n bericht dan verwarrend, hè?!

Wat je het beste kunt doen, is controleren in je persoonlijke omgeving, MijnKPN, controleren of wij de juiste adresgegevens geregistreerd hebben staan. Als je inlogt en dan onder Producten klikt op Mobiel, dan heb je een optie Persoons- en betaalgegevens staan. Controleer daar of onder de persoons- en betaalgegevens het nieuwe adres vermeld staat.

Zo niet, dan is je eerdere verhuizing niet (goed) verwerkt. Ik raad je dan aan om nogmaals het nieuwe adres aan ons door te geven door te klikken op Wijzigen. Je krijgt een verificatiecode per SMS toegezonden, op basis hiervan kan het adres aangepast worden. Vergeet niet om ook het betaal (factuur)adres aan te passen.

Mocht het niet lukken of je regelt het liever via onze klantenservice, dan kun je als volgt contact met ons opnemen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het gelukt is?


Mijj verhuisgegevens  waren al.telefonisch gewijzigd van vorig jaar toen ik hier kwam wonen, alleen stond er nog het oude mailadres op ******** ,maar dat wordt veranderd in. de maand september als ik mijn nieuwe factuur krijg ik .heb er vandaag over gebelt met de klantenservice het wordt dan gezet op ********dat was het enigste dat nog  veranderd moest worden, dat was mijn mailadres. de persoonsgegevens waren al veranderd van vorig jaar toen ik hier kwam wonen

Mvg Mevr Stassen 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor jouw reactie! Goed om te lezen dat alle gegevens nu geregistreerd staan zoals het zou moeten!