Skip to main content
Vraag

Krijg foutmelding 'Oeps er ging iets mis' bij het activeren van de multisim voor mijn Samsung Watch 7

• March 2, 2026
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Veronicasuth
Nieuwkomer

Ik probeer al tijdje de smartwatch te koppelen met esim alleen elke keer bij inloggen van de account krijg ik oeps er ging iets mis. Heb alle cache en opslag gewist en nog steeds doet die het niet. Kan jullie zien als jullie esim kunnen resetten? 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Veronicasuth . Welkom hier

Dat schiet natuurlijk niet op. Je wilt gewoon je smartwatch koppelen en in plaats daarvan krijg je steeds “oeps er ging iets mis”. Daar word je niet vrolijk van.

Goed dat je al cache en opslag hebt gewist. Dat zijn goede eerste stappen . Op afstand kunnen wij hier in de Community helaas geen eSIM reset uitvoeren of in je account meekijken. Dat loopt echt via de klantenservice, omdat het om je persoonlijke gegevens gaat. Wil je voor de zekerheid ook even de stappen in dit uitgebreide eSIM-artikel nalopen? Daar staat het hele proces stap voor stap uitgelegd, inclusief veelvoorkomende foutmeldingen:
eSIM bij KPN

Kom je er daarna nog steeds niet doorheen, dan is het verstandig om een terugbelafspraak te maken. Dan kijkt een collega één op één met je mee in je account en kan er direct gecontroleerd worden of de eSIM goed actief staat of eventueel opnieuw moet worden ingesteld.

Veronicasuth
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2026

Stappen allemaal doorlopen en werkt allemaal niet. Samsung vroeg als jullie de horloge wel op active heb gezet, ik denk van wel maar dat kunnen jullie alleen nazien. Daarnaast heb ik terug bel verzoek ingediend en jullie zouden me gisteren bellen en dat is niet gedaan.