Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik bij verlenging Belsimpel hetzelfde als bij KPN?

• November 4, 2022
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

Is verlengen bij belsimpel voor een telefoon abonnement hetzelfde als kpn?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Tharun, Belsimpel biedt inderdaad ook KPN abonnementen aan. Daarbij kunnen alleen abonnementen aangeboden worden die wij ook kunnen aanbieden, andere opties zijn er niet 😉 De mogelijke voordelen, zoals het delen van MB's, kan je dan ook gebruik van maken als het nummer is aangemeld voor de Husselvoordelen.

Nadat het nummer actief is geworden kan je hier controleren of de voordelen actief zijn, en indien nodig nog activeren: KPN Hussel aanmelden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 4, 2022

Ja hoor je sluit gewoon een abonnement bij KPN af maar dan via belsimpel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 4, 2022

Mijn familie heeft allemaal kpn en kon mobiele data sturen kan dat nog steeds als ik het bij belsimpel haal? 

DLD
Wijsgeer
  • November 4, 2022

Ja. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 8, 2022

Hoi @Tharun, Belsimpel biedt inderdaad ook KPN abonnementen aan. Daarbij kunnen alleen abonnementen aangeboden worden die wij ook kunnen aanbieden, andere opties zijn er niet 😉 De mogelijke voordelen, zoals het delen van MB's, kan je dan ook gebruik van maken als het nummer is aangemeld voor de Husselvoordelen.

Nadat het nummer actief is geworden kan je hier controleren of de voordelen actief zijn, en indien nodig nog activeren: KPN Hussel aanmelden.