Skip to main content

Beste KPN mijn beeldscherm van mijn mobiel is stuk, ik wilde hem graag laten maken want ik kon niks meer zien op mijn beeldscherm. Ik heb een mobiele verzekering. Nu is mijn telefoon afgelopen maandag opgehaald en heb ik een ander toestel gekregen (waarvan ik dacht dat het een leentoestel was) moet daarna ontving ik een e-mail met u vervangend toestel is binnen half jaar verzekerd etc, daar begreep ik uit dat ik dus een ander toestel kreeg en mijn oude dus niet meer terug krijg. Ik wilde alleen mijn scherm laten maken en geen nieuw toestel. Ik heb vanmiddag de klantenservice gesproken en mijn mobiel krijg ik niet meer terug. Hij is pas afgelopen maandag opgehaald. Ik wil hem heel graag terug. Op internet staat gewoon dat kapotte toestellen worden gemaakt en weer terug worden gestuurd naar de eigenaar. Waarom is dit bij mij niet het geval? Ik heb alle gegevens nog van het ophalen ordernummer enz. Desnoods haal ik zelf mijn mobiel op bij het bedrijf. Mvg Sj Mac Donald

Hoi @sannejane, welkom op ons forum! Ik kan me goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten ongevraagd je toestel zo omgewisseld te krijgen.

Inhoudelijk heb ik er verder helaas geen zicht op evenals mijn collega's bij de reguliere klantenservice.
Had je ook al contact gehad met onze reparatiepartner?

In opdracht van KPN wordt de reparatie aan uw mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext

Voor meer informatie over een ingediende reparatie kunt u contact opnemen via 0800 8200008. Voor andere vragen betreffende uw mobiele apparaat kunt u contact opnemen met de klantenservice van KPN via 1200.

Meer informatie over reparaties kun je vinden op onze site: reparatie.kpn.com