Skip to main content

mijnheer 

mijn telefoonnummer is (nieuw nummer) dit is het nieuwe nummer velen malen gebeld ik zou terug gebeld wordt hoort maar niets  ik krijg de korting nog steeds niet.  Waar zijn jullie mee bezig is dit zo moeilijk om dit te verandern heb alles bij kpn  mb overzetten naar (ander nummer) lukt nog steeds niet. en ik betaald veel te veel.

SPOEDIG bericht.    (...)   (winkel heb je niks aan)

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Hallo @Fde Bruijn,

Het is niet handig je privé gegevens op een openbaar forum te zetten.  Heb ook aan de moderators gevraagd deze te verwijderen. 

Je kan KPN het beste zelf bellen op 0800-0402 en deze gewijzigde gegevens op deze manier doorgeven. 


mijnheer, wat een ongeregelde boel is het bij de kpn. er is mij duidelijk verteld telefonische dat ik teruggebeld zou worden , zodra ze het telefoonnumer hebben gewijzigd, en ik recht heb op de korting.

Wil men met SPOED dan een email sturen *** ik wil het opgelost hebben

ik heb alles bij KPN , maar heb er wel spijt van , ik heb alleen maar problemen. in de winkel in Gouda 

krijg je ook geen goed antwoord.  ( die spelen alleen maar met een telefoontje ) Als ik de korting niet krijg dan zeg ik alles op. ik heb nu lang genoeg gewacht.   Ik wil zo snel mogelijk antwoord  

 

hoogachtend F de Bruijn ****

 

Admin: privégegevens verwijderd en reactie samengevoegd met eigen topic


Let op!!! Dit is een openbaar forum, verberg uw persoonlijke gegevens! 

Bellen kan op 0800-0402 voor ondersteuning !!

 

Admin: reactie samengevoegd met eigen topic


U kunt bellen met 0800-0402 of chatten en als u in het profiel u gegevens achterlaat, kan ook een medewerker vanuit het forum meekijken. Ik heb u bericht gerapporteerd omdat u persoonlijke gegevens heeft achtergelaten waarmee de privacy gegevens online staan voor iedereen. U kunt deze ook zelf verwijderen door op de drie puntjes te drukken onderaan uw bericht

 

Admin: reactie samengevoegd met eigen topic


Hoi @Fde Bruijn, er gaat iets niet goed met een korting begrijp ik? Over wat voor korting het gaat kan ik niet uit je bericht opmaken. Je had gegevens in je berichten geplaatst, die hebben we voor je verborgen. Zet nooit privégegevens openbaar op het internet, dat is beter voor jouw eigen privacy. Als je gegevens met ons wilt delen kan je dat op je forumprofiel doen bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat. Met de gegevens die je had geplaatst heb ik gekeken wat ik kan vinden, maar met die adresgegevens kom ik geen abonnement (zowel actief als inactief) of lopende aanvraag tegen. Kan het zijn dat er een typefout in je gegevens zat? Ze staan nu op je profiel, kan je ze nakijken en waar nodig aanpassen (dus niet in een reactie hieronder)? Als je daarbij voor de volledigheid ook de postcode en laatste 3 cijfers van je IBAN kunt toevoegen kan ik er een blik op werpen.

Het bellen wat de anderen hebben genoemd is ook een optie, mogelijk is dat makkelijker om het uit te leggen.


opgelost na maanden