Skip to main content

Goedenmiddag 

Ik krijg net een email plus smsje met 

Beste klant, uw bestelling/wijziging van Korting op Mobiel is verwerkt. Kijk voor meer informatie in MijnKPN. Groet, KPN maar ik heb niks gewijzigd en kan ook niks vinden 

Ken geen telefoonnummer vinden of de chat

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Goedenavond @Deborahluna! Welkom op het KPN Forum! 

Ik begrijp dat een ontvangen mail en SMS onduidelijk voor jou is, ik ga er vanuit dat wij hier wel duidelijkheid over kunnen geven. 
De e-mail en SMS die jij ontvangen hebt, sturen wij als er iets gewijzigd is in het mobiele abonnement of het vaste abonnement (Internet en/of TV). Voor mij is het gissen wat er dan precies gewijzigd is, het lijkt mij goed dat wij met je meekijken. We kunnen dat doen op één van de volgende manieren:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!