Skip to main content

Bij mij hetzelfde; krijg een sms dat ik 50% verbruikt heb maar in de app zie ik slechts 1500 van de 8000 (met 5 gb extra deze maand cadeau gekregen) verbruikt. Moet ik de sms negeren of gaat hier iets niet goed?

 

*Admin: eigen vraag voor topic gemaakt origineel topic]

Hoi @Siem_268, welkom hier. 

Ik vermoed dat de sms onterecht verstuurd is. Ik kijk graag voor de zekerheid nog even mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik even kijken. 


Die SMS is heel eenvoudig te verklaren en getuigt weer van slechte software bij KPN.

Jouw actieve databundel is jouw gewone databundel van 3GB en jouw kadootje van 5GB staat nog in de wachtrij. Die wordt pas actief als jouw gewone databundel volledig verbruikt is. Je hebt nu 1500MB verbruikt en dat is dus 50% van jouw gewone databundel van 3GB.

Wat KPN zou moeten doen is alle bundels altijd als één geheel zien.


Dank voor het meedenken! Ik weet niet hoe ik al mijn  gegevens in kan vullen maar bedankt voor de antwoorden


Profiel invullen hoeft voor deze vraag niet meer. wjb heeft het antwoord al gegeven. Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten.